PracaGrupypl.praca.dyskusjewarunki pracy w biurze(przyklad googla:) › Re: warunki pracy w biurze(przyklad googla:)
  • Data: 2008-04-06 16:26:54
    Temat: Re: warunki pracy w biurze(przyklad googla:)
    Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

    > A swoją drogą, to wcale nie jestem przekonany, czy to tak do końca
    > dobrze w takich warunkach pracować. Osobiście uważam, że biuro to
    > biuro, a dom to dom. W biurze się pracuje, w domu odpoczywa i czas z
    > rodziną/znajomym spędza. A nie w pracy... Ja robię co tylko mogę, aby
    > tego nie łączyć: pracy i domu.

    ale ja mysle ze tu chodzi o cos innego.
    praca osob ktorzy maja takie powierzchnie biurowe do dyspozycji nie pracuja
    na zasadzie wykonywania polecen.
    to sa ludzie ktorzy maja byc tworczy, miec otwarte umysly i byc innowacyjni.
    to nie taki zwykly pracownik biurowy ktory odwala swoje przez 8 godz
    dziennie przekladajac papiery z jednej kupki na druga.
    ci ludzie pewnie maja miec luzna atmosfere, miejsce gdzie moga spotkac sie i
    pogadac o pracy i ich pomyslach.
    podobnie w IBM w labie jest bilard, pilkarzyki, kolorowe sciany, PS3 i
    plazmy na scianach, ale ludzie tam maja troche inny charakter pracy, a IBM
    BTO to ma najwyzej ekspres cisnieniowy do kawy bo w wiekszosci sa to
    interfejsy do wprowadzania danych wiec maja klepac te faktury przez 8 godz i
    do domu:)
    taka jest roznica. nikt nie bedzie dla sekretarki czy jakiegos dyrektora
    ktory nadzoruje np produkcje robil takich bajerow bo to jest niepotrzebne.
    ale ludzi tworczych pewnie przyciaga, powoduje ze chce im sie siedziec w
    pracy i myslec nad nowymi projektami.
    chyba sie sprawdza bo jak by nie patrzec google dynamike wzrostu ma
    imponujaca:)

    --
    pzdr
    piotrek