PracaGrupypl.praca.dyskusje › w jakim terminie umowa ?

  • 21. Data: 2007-07-12 11:49:24
    Temat: Re: w jakim terminie umowa ?
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Wed, 11 Jul 2007 23:42:29 +0200, "Jotte"
    <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:

    >Jakie prawo łamie pracownik?
    >Jakie zasady przyzwoitości narusza?

    Regulamin pracodawcy. I przyzwoitym jest, że skoro się postanowiło
    jednak wykonywać pracę dla pracodawcy, to akceptuje się zasady
    pracodawcy.

    >Dobra propozycja. Musisz ją zastosować do siebie.

    Nie muszę. Mogę. I po zastosowaniu wychodzi mi, że tan pan był co
    najwyżej zatrudniony na umowę zlecenie na 4 dni.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 22. Data: 2007-07-12 11:49:52
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Thu, 12 Jul 2007 07:57:19 +0200, Gienek <g...@s...pl>
    wrote:

    >Hmm. Może wystarczyłby telefon do PIP lub policji że w firmie pracują nie
    >zatrudnieni ludzie?

    Do tego, żeby przyszli na kontrolę. Dopiero wyniki kontroli moga bnyć
    dowodem.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 23. Data: 2007-07-12 11:50:19
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Wed, 11 Jul 2007 23:49:44 +0200, "Jotte"
    <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:

    >No bądź poważny - osoba niezatrudniona zaczęła się zachowywać jak pracownik?
    >Obsługiwać urządzenia, korzystać z wyposażenia itp.? I gostek policji nie
    >wezwał?

    Osoba ta była zatrudniona na umowę-zlecenie na 4 dni.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 24. Data: 2007-07-12 13:34:20
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Thu, 12 Jul 2007 20:21:26 +1200, Immona <c...@n...gmailu>
    wrote:

    >Pracownik akurat postepuje zgodnie z prawem. Jesli chodzi o

    Przepraszam, z jakim? ZOstał zatrudniony, umowa jest zawarta (ustna) i
    obowiązuje.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 25. Data: 2007-07-12 16:26:57
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    > Do tego, żeby przyszli na kontrolę. Dopiero wyniki kontroli moga bnyć
    > dowodem.

    Oczywiście że tak.Wyniki byłyby jednoznaczne skoro są pracownicy z którymi
    nie została podpisana umowa.

  • 26. Data: 2007-07-12 16:28:28
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    > Nie muszę. Mogę. I po zastosowaniu wychodzi mi, że tan pan był co
    > najwyżej zatrudniony na umowę zlecenie na 4 dni.

    Czy tamten pan podpisał umowę zlecenie?

  • 27. Data: 2007-07-12 16:34:21
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    > dostarczyc
    > zwierzchnikowi w oddziale odpowiednia ilosc zapasowych, podpisanych in
    > blanco umow o prace tak, zeby w momencie przyjecia do pracy nowy
    > pracownik musial tylko wypelnic swoje dane i dolozyc swoj podpis do juz
    > istniejacego podpisu drugiej strony.

    Nie rozumiem w jakim celu. Za zwyczaj od czasu rozmowy kwalifikacyjnej do
    czasu zatrudnienia pracownika mija pewien czas. Nie wierzę że jest on zbyt
    krótki na dostarczenie umowy przez centralę firmy.

  • 28. Data: 2007-07-12 16:35:36
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    > Przepraszam, z jakim? ZOstał zatrudniony, umowa jest zawarta (ustna) i
    > obowiązuje.

    Umowa o pracę może być zawierana tylko w formie pisemnej.

  • 29. Data: 2007-07-12 17:49:37
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:db5c93ls7o7q2ri4pcmtdu6k91278335ar@4ax.com Adam
    Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> pisze:

    > pracownik? Obsługiwać urządzenia, korzystać z wyposażenia itp.? I
    > gostek policji nie wezwał?
    > Osoba ta była zatrudniona na umowę-zlecenie na 4 dni.
    A jedziesz, chłopie, po bandzie. Czy ty w ogóle masz pojecie o materii, w
    której się wypowiadasz, czy tak sobie kombinujesz?
    Poczytaj trochę.

    --
    Jotte

  • 30. Data: 2007-07-12 17:52:50
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:175c93hnk3rng5gso87r8kg4i5g8167sal@4ax.com Adam
    Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> pisze:

    > Regulamin pracodawcy.
    Co to jest regulamin pracodawcy?

    > I przyzwoitym jest, że skoro się postanowiło
    > jednak wykonywać pracę dla pracodawcy, to akceptuje się zasady
    > pracodawcy.
    Przyzwoitym jest, że jak się zostaje pracodawcą, to się stosuje do przepisów
    prawa pracy.

    > Nie muszę. Mogę. I po zastosowaniu wychodzi mi, że tan pan był co
    > najwyżej zatrudniony na umowę zlecenie na 4 dni.
    Naprawdę sądzisz, że wymyślone przez ciebie prymitywne krętactwo sprawdzi
    się w praktyce?

    --
    Jotte