PracaGrupypl.praca.dyskusje › w jakim czasie ZLA do ZUS? [pilne]

  • 1. Data: 2007-08-29 15:29:51
    Temat: w jakim czasie ZLA do ZUS? [pilne]
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    Witam
    Jakoś nie mogłem trafić na ta informację w googlach, więc pytam tu:
    w jakim czasie należy dostarczyć zwolnienie lekarskie do zus?
    Sprawa dotyczy zasiłku chorobowego wypłacanego po okresie zatrudnienia.
    Per. analogia w czasie 7 dni jak w przypadku wysłania do pracodawcy?
    Sprawa Pilna
    pozdrawiam
    marcin jan

  • 2. Data: 2007-08-30 07:02:36
    Temat: Re: w jakim czasie ZLA do ZUS? [pilne]
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Marcin Jan" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    zatrudnienia.
    > Per. analogia w czasie 7 dni jak w przypadku wysłania do pracodawcy?

    Tak, per analogiam, w ciągu 7 dni, aby nie narazić się na
    pomniejszenie zasiłku.

    pzdr

    --
    wa