PracaGrupypl.praca.dyskusje › Trochę skomplikowane (przynajmniej dla mnie)...

  • 1. Data: 2007-08-29 17:43:41
    Temat: Trochę skomplikowane (przynajmniej dla mnie)...
    Od: Pan_Tarej <a...@w...pl>

    ... bo nie znam wykładni.
    Po kolei:
    1. mam kontrakt na 2 lata
    2. przepracowałem 1,5 roku
    3. kontrakt zawiera zastrzeżenie o możliwości wcześniejszego rozwiązania
    umowy z 2 tygodniowym wypowiedzeniem
    4. mam cały, nietknięty urlop[ do wykorzystania

    Czy w wypadku wypowiedzenia przeze mnie umowy pracodawca jest
    zobligowany do udzielenia mi urlopu? (oczywiście urlop trwałby przez
    okres wypowiedzenia, resztę w ekwiwalencie)

  • 2. Data: 2007-08-29 19:07:28
    Temat: Re: Trochę skomplikowane (przynajmniej dla mnie)...
    Od: aa <a...@a...pl>

    Pan_Tarej wrote:
> [...]
    > zobligowany do udzielenia mi urlopu? (oczywiście urlop trwałby przez
    > okres wypowiedzenia, resztę w ekwiwalencie)

    A co masz w kontrakcie?

    Jeśli nic na ten temat to pracodawca może, ale nie musi, wysłać Cię na
    urlop. Ty nie możesz odmówić urlopu. Możesz poprosić o urlop ale
    pracodawca nie musi się zgodzić.

  • 3. Data: 2007-08-30 11:54:23
    Od: Pan_Tarej <a...@w...pl>

    aa pisze:

    > A co masz w kontrakcie?

    Na temat urlopu kontrakt milczy

    > Jeśli nic na ten temat to pracodawca może, ale nie musi, wysłać Cię na
    > urlop. Ty nie możesz odmówić urlopu. Możesz poprosić o urlop ale
    > pracodawca nie musi się zgodzić.
    Tego się obawiałem. Czyli relecje pracownik - pracodawca są niesymetryczne.

    Dzięki wielkie.