PracaGrupypl.praca.dyskusje › vobis

  • 1. Data: 2005-04-08 06:55:10
    Temat: vobis
    Od: "Leon " <m...@W...gazeta.pl>

    w jednym z salonów miałem okazję ostatnio kupić drukarke fp i widziałem przy
    tym, jak jakaś klientka ich tam opier....a. ja oczywiscie pomyslalem, ze
    głupia, ale juz dzien pozniej ja ich tak zjezdzalem, bo w drukarce kabel byl
    spieprzony - oczywiscie musialem wszystko przywiezc, bo oni musieli
    sprawdzic, czy to na pewno kabel.
    w każdym razie cieżka dola sprzedawcy w takim sklepie. musi wysluchiwac z
    przyklejonym uśmiechem, jak ktoś go wyzywa od oszustów, złodzieji i h...w.

    co on z tego ma? ile się tam zarabia?

  • 2. Data: 2005-04-08 07:46:55
    Temat: Re: vobis
    Od: "cz3s" <c...@N...gazeta.pl>

    Ano takie to juz zycie sprzedawcy. Jest sie na pierwszej linii pomiedzy
    klientem a firma handlowa. Ale zalezy jak kto sobie bierze takie bluzgi do
    siebie. Mozna to po prostu olac i przyjac jako zlo konieczne . W koncu to nie
    sprzedawca jest niemily w stosunku do klienta tylko na odwrot , a skoro maja
    takie przepisy w firmie iz musza przetestowac sprzet aby stwierdzic usterke to
    juz nie ich wina. Ale ludzie sa teraz tacy ze byle g... ich drazni , nawet
    taka pierdola jak przywiezienie sprzetu do sklepu. Powoli zamieniamy sie w
    naszych "braci" amerykanow i z byle pierdola bedziemy biegac do sadow ,
    biadolic jacy to inni ludzi sa wredni .

    Pozdro Cz3s

  • 3. Data: 2005-04-08 09:31:59
    Od: "inzynier" <i...@t...pl>

    > co on z tego ma? ile się tam zarabia?

    Kierownik sklepu (oddzial dosyc dobrze prosperujacy ) okolo 2kPLN netto
    Sprzedawca 1.4kPLN netto
    Czasami jakies wyjazdy integracyjne

  • 4. Data: 2005-04-08 10:44:13
    Od: Witiia <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-04-08 09:46, Użytkownik cz3s napisał:

> [...]
    > naszych "braci" amerykanow i z byle pierdola bedziemy biegac do sadow ,

    Wybacz. Mnie też drażni, jak kupię coś, co ma być sprawne, a potem muszę
    poświęcać swój czas i pieniądze (na dojazd), żeby jaśniepany raczyli mi
    wymienić NOWĄ rzecz.
    W sklepach powinni wszystko sprawdzać przed wydaniem klientowi. Powinien
    być taki przepis, że jeśli wydany sprzęt jest wadliwy, to jeszcze
    zwracają koszty dojazdu, poświęconego WOLNEGO czasu i okresu, przez
    który klient pomimo kupna danej rzeczy nie mógł z niej w normalny sposób
    korzystać.

    --
    Witiia

  • 5. Data: 2005-04-08 12:12:50
    Od: "AndrzejW" <w...@c...gazeta.pl>

    Użytkownik "Witiia" <w...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:d35n0e$9jh$2@news.onet.pl...

> [...]
    > wymienić NOWĄ rzecz.

    > W sklepach powinni wszystko sprawdzać przed wydaniem klientowi.

    Wiesz ilu musiałoby tam być zatrudnionych pracowników, żeby każde jedno
    urządzenie testować, przed wydaniem klientowi?

> [...]
    > koszty dojazdu, poświęconego WOLNEGO czasu i okresu, przez który klient
    > pomimo kupna danej rzeczy nie mógł z niej w normalny sposób korzystać.

    A kto pokryje koszty funkcjonowania takiego przepisu?
    Są sklepy posiadające wysokiej jakości obsługę klienta, które sprzęt
    dowiozą, zainstalują, i jeszcze pokażą jak używać, a są takie, w których po
    prostu ściągasz z bolka karton z urządzeniem i idziesz do kasy. Te pierwsze
    są z reguły droższe.

    pozdr
    Andrzej
    były sprzedawca, co prawda nie w Vobis'ie

  • 6. Data: 2005-04-08 13:55:32
    Od: "TaDeK" <T...@p...de>

    AndrzejW wrote:
> [...]
    > dowiozą, zainstalują, i jeszcze pokażą jak używać, a są takie, w
    > których po prostu ściągasz z bolka karton z urządzeniem i idziesz do

    i tu sie zgadzam. jak ktos chce miec towar sprawdzony przed kupnem na swoich
    oczach to niech nie kupuje w ProLinach, Vobisach, Znakach itp... Sa drogie
    sklepy z wysoka kultura obslugi klienta

  • 7. Data: 2005-04-08 17:14:45
    Od: "Zbyszek" <z...@p...onet.pl>

    "Witiia" <w...@p...onet.pl> wrote in message
    > Dnia 2005-04-08 09:46, Użytkownik cz3s napisał:

    [ciach]
> [...]
    > zwracają koszty dojazdu, poświęconego WOLNEGO czasu i okresu, przez
    > który klient pomimo kupna danej rzeczy nie mógł z niej w normalny sposób

    Masz swiete prawo sprawdzic kupowany towar w sklepie. Natomiast sklep ma
    obowiazek zapewnic Tobie odpowiednie warunki na miejscu. Por. Ustawa z dn 27
    lipca 2002 r. o szczegolnych warunkach sprzedazy konsumenckiej oraz o
    zmianie Kodeksu cywilnego, art 3.

    pozdrawiam
    Zbyszek