eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjevobis › Re: vobis
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "AndrzejW" <w...@c...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: vobis
    Date: Fri, 8 Apr 2005 14:12:50 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 37
    Message-ID: <d35sfl$mmo$1@inews.gazeta.pl>
    References: <d359se$en9$1@inews.gazeta.pl> <d35ctf$nd1$1@inews.gazeta.pl>
    <d35n0e$9jh$2@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: ayl122.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1112962358 23256 83.27.123.122 (8 Apr 2005 12:12:38 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 8 Apr 2005 12:12:38 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-User: wozniaka
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:146321
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Witiia" <w...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:d35n0e$9jh$2@news.onet.pl...
    > Dnia 2005-04-08 09:46, Użytkownik cz3s napisał:
    >
    >> takie przepisy w firmie iz musza przetestowac sprzet aby stwierdzic
    >> usterke to
    >> juz nie ich wina. Ale ludzie sa teraz tacy ze byle g... ich drazni ,
    >> nawet
    >> taka pierdola jak przywiezienie sprzetu do sklepu. Powoli zamieniamy sie
    >> w
    >> naszych "braci" amerykanow i z byle pierdola bedziemy biegac do sadow ,
    >
    > Wybacz. Mnie też drażni, jak kupię coś, co ma być sprawne, a potem muszę
    > poświęcać swój czas i pieniądze (na dojazd), żeby jaśniepany raczyli mi
    > wymienić NOWĄ rzecz.

    > W sklepach powinni wszystko sprawdzać przed wydaniem klientowi.

    Wiesz ilu musiałoby tam być zatrudnionych pracowników, żeby każde jedno
    urządzenie testować, przed wydaniem klientowi?

    Powinien
    > być taki przepis, że jeśli wydany sprzęt jest wadliwy, to jeszcze zwracają
    > koszty dojazdu, poświęconego WOLNEGO czasu i okresu, przez który klient
    > pomimo kupna danej rzeczy nie mógł z niej w normalny sposób korzystać.

    A kto pokryje koszty funkcjonowania takiego przepisu?
    Są sklepy posiadające wysokiej jakości obsługę klienta, które sprzęt
    dowiozą, zainstalują, i jeszcze pokażą jak używać, a są takie, w których po
    prostu ściągasz z bolka karton z urządzeniem i idziesz do kasy. Te pierwsze
    są z reguły droższe.

    pozdr
    Andrzej
    były sprzedawca, co prawda nie w Vobis'ie

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1