PracaGrupypl.praca.dyskusjevobis › Re: vobis
  • Data: 2005-04-08 12:12:50
    Temat: Re: vobis
    Od: "AndrzejW" <w...@c...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Witiia" <w...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:d35n0e$9jh$2@news.onet.pl...

    > Wybacz. Mnie też drażni, jak kupię coś, co ma być sprawne, a potem muszę
    > poświęcać swój czas i pieniądze (na dojazd), żeby jaśniepany raczyli mi
    > wymienić NOWĄ rzecz.

    > W sklepach powinni wszystko sprawdzać przed wydaniem klientowi.

    Wiesz ilu musiałoby tam być zatrudnionych pracowników, żeby każde jedno
    urządzenie testować, przed wydaniem klientowi?

    Powinien
    > być taki przepis, że jeśli wydany sprzęt jest wadliwy, to jeszcze zwracają
    > koszty dojazdu, poświęconego WOLNEGO czasu i okresu, przez który klient
    > pomimo kupna danej rzeczy nie mógł z niej w normalny sposób korzystać.

    A kto pokryje koszty funkcjonowania takiego przepisu?
    Są sklepy posiadające wysokiej jakości obsługę klienta, które sprzęt
    dowiozą, zainstalują, i jeszcze pokażą jak używać, a są takie, w których po
    prostu ściągasz z bolka karton z urządzeniem i idziesz do kasy. Te pierwsze
    są z reguły droższe.

    pozdr
    Andrzej
    były sprzedawca, co prawda nie w Vobis'ie