PracaGrupypl.praca.dyskusjevobis › Re: vobis
  • Data: 2005-04-08 10:44:13
    Temat: Re: vobis
    Od: Witiia <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2005-04-08 09:46, Użytkownik cz3s napisał:

    > takie przepisy w firmie iz musza przetestowac sprzet aby stwierdzic usterke to
    > juz nie ich wina. Ale ludzie sa teraz tacy ze byle g... ich drazni , nawet
    > taka pierdola jak przywiezienie sprzetu do sklepu. Powoli zamieniamy sie w
    > naszych "braci" amerykanow i z byle pierdola bedziemy biegac do sadow ,

    Wybacz. Mnie też drażni, jak kupię coś, co ma być sprawne, a potem muszę
    poświęcać swój czas i pieniądze (na dojazd), żeby jaśniepany raczyli mi
    wymienić NOWĄ rzecz.
    W sklepach powinni wszystko sprawdzać przed wydaniem klientowi. Powinien
    być taki przepis, że jeśli wydany sprzęt jest wadliwy, to jeszcze
    zwracają koszty dojazdu, poświęconego WOLNEGO czasu i okresu, przez
    który klient pomimo kupna danej rzeczy nie mógł z niej w normalny sposób
    korzystać.

    --
    Witiia