PracaGrupypl.praca.dyskusjeustawa o ochronie danych osobowych - a info o wynagrodzeniu › Re: ustawa o ochronie danych osobowych - a info o wynagrodzeniu
  • Data: 2006-04-10 17:34:04
    Temat: Re: ustawa o ochronie danych osobowych - a info o wynagrodzeniu
    Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomosci <news:1144687062.789831.244400@j33g2000cwa.googlegro
    ups.com>
    smbsone <s...@w...pl> pisze:

    > witam! pracodawca sugeruje mi, ze rozmawiajac nt wysokosci mojego
    > wynagrodzenia z osobobami trzecimi naruszam kodeks pracy.(ze wg niego
    > te informacje sa tajne)
    > czy ma racje i czy moze mi zabronic pod grozba jakis sankcji
    > rozmowy nt mojego wynagrodzenia ?

    Nie ma przepisu w KP mówiacego o tym, ze nie wolno Ci poruszac
    tematu_wlasnego_wynagrodzenia przy osobach trzecich.

    Natomiast wewnetrzny regulamin wynagrodzen moze uznac, iz wysokosc
    wynagrodzenia za prace i innych swiadczen pienieznych ze stosunku pracy
    uwazana jest za dobro osobiste pracownika i objeta jest tajemnica. I
    wtedy wszelkie rozmowy o wyplatach bylyby zlamaniem regulaminu.

    --
    Nixe