PracaGrupypl.praca.dyskusje › urzad pracy

  • 1. Data: 2002-08-03 22:03:08
    Temat: urzad pracy
    Od: "Krzyku" <k...@p...onet.pl>

    Witam Szanownych.
    Sprawa wyglada tak. Bylem zarejestrowany w urzedzie pracy jako absolwent. Na
    poczatku czerwca pojdalem prace na umowe zlecenie i nie zglosilem tego do
    urzedu. Czy UP cos moze mi zrobic w zwiazku z tym? Slyszalem, ze jesli nie
    pobieralem zasilku to nic, ale ostatnio dzwonila do mnie pani z UP, ze sie
    nie stawilem na wyznaczone spotkanie pod koniec lipca. Czy jesli wysle im
    pismo, ze dziekuje za wspolprace i podam date podjecia pracy cos mi grozi?
    Co radzicie?

    Krzyku.

  • 2. Data: 2002-08-04 20:02:37
    Temat: Re: urzad pracy
    Od: "Adamos" <a...@w...pl>

> [...]
    > pismo, ze dziekuje za wspolprace i podam date podjecia pracy cos mi grozi?

    UP placi za Ciebie ubezpieczenie itp. wiec jesli placa za cos za co zaplacil
    twoj pracodawca, pewnie beda rzadac zwrotu tych pieniazkow, IMO powinienies
    jak najszybciej isc do UP i wyjasnic sprawe.

  • 3. Data: 2002-08-05 18:51:13
    Od: "Krzyku" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > twoj pracodawca, pewnie beda rzadac zwrotu tych pieniazkow, IMO
    powinienies
    > jak najszybciej isc do UP i wyjasnic sprawe.

    A czy urzad ma mozliwosc sprawdzenia faktycznej daty podpisania umowy, jesli
    podalbym nieprawdziwa np. listownie?
    Jakie kwoty zwrotu wchodza w gre za dwa miesiace?
    Krzyku.

  • 4. Data: 2002-08-06 09:38:07
    Od: "Adamos" <a...@w...pl>

> [...]
    jesli
    > podalbym nieprawdziwa np. listownie?
    > Jakie kwoty zwrotu wchodza w gre za dwa miesiace?

    Niestety tego nie wiem, wiem że po znalezieniu pracy masz 5 dni na to aby
    powiadomic UP.