PracaGrupypl.praca.dyskusje › urlop szkoleniowy - przysluguje?

  • 1. Data: 2004-04-08 07:29:30
    Temat: urlop szkoleniowy - przysluguje?
    Od: "Asia" <o_asia(antyspam)@gazeta.pl>

    Witam wszystkich,
    mam pytanie odnosnie udzialania urlopu szkoleniowego.
    Czy czlonkowi zarzadu przysluguje taki urop, jesli taka osoba jest kierowana
    przez zaklad pracy?
    Jest to kurs rady nadzorczej, odbywajacy sie w sobote, niedziele.
    Jesli urlop przysluguje to w jakim wymiarze, czy jest to urlop platny?
    Pozdrawiam i czekam na informacje.

    - asia

  • 2. Data: 2004-04-08 18:03:57
    Temat: Re: urlop szkoleniowy - przysluguje?
    Od: " Mecenas" <m...@p...pl>

    Użytkownik "Asia" <o_asia(antyspam)@gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jest to kurs rady nadzorczej, odbywajacy sie w sobote, niedziele.
    > Jesli urlop przysluguje to w jakim wymiarze, czy jest to urlop platny?

    Wszystko zależy od treści umowy spisanej pomiędzy pracodawcą a pracownikiem
    ( nie ważne jest jego stanowisko czy funkcja).

    Pozdrawiam

    Michał