PracaGrupypl.praca.dyskusjeurlop i tel sluzbowy › Re: urlop i tel sluzbowy
  • Data: 2006-12-27 22:11:30
    Temat: Re: urlop i tel sluzbowy
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:emuq5l$647$1@atlantis.news.tpi.pl Mateusz Pronobis
    <s...@-...pl> pisze:

    > wyjasnij prosze co to ryzyko gospodarcze ? pojacie nie mam..
    Niektórzy sądzą, że mają. Oto dowód:
    "Przez pojęcie ryzyko gospodarcze rozumiem natomiast "możliwość nastąpienia
    zdarzeń i okoliczności niezależnych od działającego podmiotu, których nie
    może on dokładnie przewidzieć i którym nie może w pełni zapobiec, a które
    przez zmniejszenie wyników użytecznych lub zwiększenie nakładów odbierają
    działaniu zupełnie lub częściowo cechę skuteczności, korzystności lub
    ekonomiczności"."

    Ale tobie co? google się popsuło, przecież powyższy kretyński bełkot to
    jeden z pierwszych linków po wpisaniu hasła... ;)))

    Jotte