PracaGrupypl.praca.dyskusje › urlop dla studenta

  • 1. Data: 2003-02-07 22:31:12
    Temat: urlop dla studenta
    Od: "-=SIKOR=-" <r...@N...pl>

    witam
    w sumie malo tu bywam i nie wiem czy przypadkiem takie pytanko sie nie
    pojawilo ... ale sprobuje

    pracuje na pelnym etacie (swiadczenia urlopy itp)
    studiuje zaocznie
    czy w trakcie sesji naleza mi sie jakies dodatkowe platne dniu urlopowe
    (wydaje mi sie to malo prawdopodobne ale slyszalem taka plotke wiec pytam)

    pozdrawiam

    -=SIKOR=-

  • 2. Data: 2003-02-08 12:32:22
    Temat: Re: urlop dla studenta
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

> [...]
    > (wydaje mi sie to malo prawdopodobne ale slyszalem taka plotke wiec pytam)

    Niestety nie podam ci konkretnych przykładów z kodeksu, ale ja kiedyś
    korzystałem z takiego urlopu, więc coś chyba jest.

    Tomek

  • 3. Data: 2003-02-08 13:04:17
    Od: "Asia Kubiak" <a...@b...pl>

    Użytkownik "Tomek" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Niestety nie podam ci konkretnych przykładów z kodeksu, ale ja kiedyś
    > korzystałem z takiego urlopu, więc coś chyba jest.

    nie wiem czy tu ma glos kodeks, czy regulamin wewnetrzny pracodawcy. Urlopy
    dodatkowe na nauke sa, glowy nie dam, ale jest to 28 dni w roku na
    przygotowanie sie do sesji i zdawanie egzaminow, a na ostatnim roku
    dodatkowo 3 - 4 tygodnie (?) na pisanie pracy magisterskiej. Warunek: umowa
    na czas nieokreslony, podpisanie cyrografu ze przez pewien czas po
    ukonczeniu nauki bedzie sie pracowac dla dotychczasowego pracodawcy. Wydaje
    mi sie ze udzielenie takiego urlopu zalezy od dobrej woli pracodawcy (na
    powyzszych warunkach udzielaja urlopu w budzetowce)

    Asia

  • 4. Data: 2003-02-08 14:01:53
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sat, 8 Feb 2003 14:04:17 +0100, "Asia Kubiak"
    <a...@b...pl> zakodował:
    >Urlopy
    >dodatkowe na nauke sa

    Owszem, są. Ale pod wrunkiem, że to pracodawca posyła Cię do szkoły.
    Inaczej każdy by sobie zafundował jakieś tanie studia zaoczne, żeby
    dostać miesiąc urlopu ekstra ;)

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 5. Data: 2003-02-08 14:15:47
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > Inaczej każdy by sobie zafundował jakieś tanie studia zaoczne, żeby
    > dostać miesiąc urlopu ekstra ;)
    >
    > --
    > Pozdrawiam,

    Tak. Zapłacić 4000 zł rocznie, żeby dostać 1-2 dni wolne w miesiącu.

    Tomek

  • 6. Data: 2003-02-08 14:18:49
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@N...gazeta.pl>

> [...]
    > (wydaje mi sie to malo prawdopodobne ale slyszalem taka plotke wiec pytam)

    Jeżeli na studia zostałeś skierowany przez zakład pracy to
    przysługuje urlop szkoleniowy płatny tak jak
    wypoczynkowy - 28 dni w każdym roku studiów zaocznych
    + 21 dni w ostatnim roku studiów (na prace magisterską itp.)

    Jeżeli podjąłeś naukę bez skierowania, MOŻE być udzielony
    bezpłatny urlop i zwolnienie z części dnia bez wynagrodzenia.

    Podstawę prawną stanowi rozporządzenie ministra edukacji
    narodowej oraz ministra pracy i polityki socjalnej
    z dnia 12 października 1993 r. w sprawie zasad i warunków
    podnoszenia kwalifikacji zawodowych i wykształcenia
    ogólnego dorosłych (Dz.U. nr 103, poz. 472).

  • 7. Data: 2003-02-08 16:58:39
    Od: s...@p...onet.pl

    > witam
    Jak zawarłeś stosowną umowę z zakładem to masz urlop jak nie zawarłeś umowy
    nie masz urlopu i egzaminy i zaliczenia robisz kosztem swojego urlopu.

    Zapoznaj się. Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej oraz Ministra Pracy i
    Polityki Socjalnej z dnia 12 października 1993 r. w sprawie zasad i warunków
    podnoszenia kwalifikacji zawodowych i wykształcenia ogólnego dorosłych
    (Dz. U. Nr 103 z 1993 r., poz. 472) Zyczę powodzenia.

  • 8. Data: 2003-02-08 21:54:40
    Od: "-=SIKOR=-" <r...@N...pl>

    ok to juz wszystko jasne
    tak jak sie spodziewalem urlop nalezy sie tylko wtedy jak na studia wysyla
    zaklad pracy
    u mnie niestety tak nie bylo wiec trzeba sobie jakos radzis inaczej
    dzieki za info

    -=SIKOR=-