PracaGrupypl.praca.dyskusjeurlop bezplatny a skladki i zasilek - pilne! Please › Re: urlop bezplatny a skladki i zasilek - pilne! Please
    From: "Pe.Ka" <c...@t...cy>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: urlop bezplatny a skladki i zasilek - pilne! Please
    Date: Tue, 03 Feb 2004 22:51:18 +0100

    Dnia 04-02-03 22:46, osoba przedstawiająca się jako "krzysztofsf" napisała:

    > Wynika ze swiadectwa pracy. Jesli pelen etat to wiadomo, ze musiala byc
    > conajmniej najnizsza krajowa.O tym przykladzie to gdzies wlasnie czytalem

    IMHO nic ze świadectwa nie wynika. Pracują na pół etetu można zarabiać
    więcej niż kto inny na cały etat. Na świadectwie żadnych kwot się nie
    wyszczególnia.

    > Wlasnie. Bedzie wykazany i....czort wie jakie implikacje, przykladowo, jesli
    > gosc zarabia dokladnie najnizsza krajowa jesli trzymac sie wylacznie
    > "wypracowania" najnizszej krajowej w okresie zatrudnienia. A moze wogole sie
    > nie wliczyc. Inaczej, jesli ktos zatrudnilby sie na czas nieokreslony, po
    > miesiacu poszedl na 11 miesiecy bezplatnego, a potem wypowiedzenie i
    > zasilek...zeby przejaskrawic przyklad.

    Nie wiem czemu się tak tego wynagrodzenia uczepiłeś ;) To naprawdę nie
    ma żadnego znaczenia ile kto zarabia. Ważny jest przepracowany czas i
    zapewne jednak stosuje się ten zapis KP, o którym pisałem wcześniej. UB
    nie jest wliczany do stażu pracy i o czas jego trwania zmniejszany jest
    czas zatrudnienia brany pod uwagę przy ustalaniu prawa do zasiłku.

    _ _ _
    _|_|_ //\ Paweł Kruk : peka1972(at)gazeta(punkt)pl //\
    (o o) // / ICQ:288966854 // Mozilla 1.5PL // GG:2091615 // /