PracaGrupypl.praca.dyskusjeumowa o świadczeniu usług › Re: umowa o świadczeniu usług
  • Data: 2006-02-07 20:23:14
    Temat: Re: umowa o świadczeniu usług
    Od: galon <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hmmm, no to nie będzie do końca tak czarno, jak piszecie.

    Na pewno będę miał płatne urlopy, normalny okres wypowiedzenia (wyszczególnione
    w umowie), itp. Poza tym ja mam do wyboru umowę o pracę i o współpracę między
    firmami. Nie jest tak, że ktoś mnie pod ścianą stawia.

    W pytaniu chodziło mi bardziej o szczegóły takiej formy zatrudnienia, podatki,
    jakie się płaci, ile haraczu minimalnie można ZUSowi płacić, itp.

    Pozdrawiam (no i czekam na dalsze wypowiedzi)

    galon