PracaGrupypl.praca.dyskusjeumowa o prace - posredniak › Re: umowa o prace - posredniak
    From: "Ania" <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: umowa o prace - posredniak
    Date: Wed, 13 Nov 2002 09:32:00 +0100

    Nie wiem kto wam takich głupot naopowiadał z tymi siedmiomadniami. Bzdura!!!
    Musisz sie tak zgłoscić do Urzedu żeby jak wejdziesz i policzysz wstecz to
    masz miec 12 miesięcy pracy w ciagu ostatnich 18 miesiecy i nikogo nie
    interesuje kiedy przyjdziesz. A te 7 dni to są od zarejestrowania się, czyli
    nie dostajesz zasiłku od razu ale najpierw sie rejestrujesz a potem zostaje
    on po 7 dnizch przyznany ale na rejestracje masz tyle czasu na ile pozwala
    ci twoj przepracowany okres i tyle. Jesli zle obliczysz albo tak jak
    kolezanka pojdziesz za pozno to niedostaniesz, ale nie ma to nic wspolnego z
    siedmioma dniami!!!!!!
    Ania