PracaGrupypl.praca.dyskusjeumowa o prace i zwolnienie a umowa zlecenie › Re: umowa o prace i zwolnienie a umowa zlecenie
  • Data: 2007-03-19 12:41:48
    Temat: Re: umowa o prace i zwolnienie a umowa zlecenie
    Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "JaMyszka" <f...@g...com> napisał w wiadomości
    news:1174294482.558359.219310@b75g2000hsg.googlegrou
    ps.com...

    > Wszystkie znane mi um.-zlecenia obejmowały stawkę godzinową, ilość
    > godzin i termin ich realizacji.

    Może akurat taki miały charakter. Nie zmienia to jednak faktu, że zlecenie
    nie musi polegać na pracy w określonych godzinach. A już stawka godzinowa i
    ilość godzin to dla mnie niejakie kuriozum i niebezpiecznie podpada pod
    charakter pracy etatowej.

    > A ma taką możliwość?

    A dlaczego nie?

    > Czy w um.-zlec. nie ma zdania - "zobowiązuję się
    > osobiście do wykonania czynności"?

    A jest? ;-)
    Przecież nie ma ścisłego wzoru tekstu umowy zlecenia.
    Można go modyfikować w zależności od potrzeb obu stron.

    N.