PracaGrupypl.praca.dyskusjeumowa o dzielo - pare pytan › Re: umowa o dzielo - pare pytan
    From: "Agnieszka" <y...@R...fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: umowa o dzielo - pare pytan
    Date: Mon, 24 Jun 2002 16:23:36 +0200
    Sender: a...@p...onet.pl@hurrican.whitemouse.com.pl

    Użytkownik "glos" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:af4t7d$q7m$1@news.onet.pl...

> [...]
    Przynajmniej
    > a z firmami, co daja Ci umowy o dziela? Nie mozesz zawrzec dodatkowej umow
    > y-zlecenia na jakis drobiazg? Przeciez i tak musza Ci powypisywac wszelkie
    > papiery, wiec moze sie zgodza. Sprobuj.

    Wiadomo, ze wolalabym podpisac inna umowe niz umowe o dzielo, ale czasem nie
    ma wyjscia i sie bierze to, co jest.

    > mimo wszystko, pamietaj o przyszlej emeryturze i nie ciagnij tego w niesko
    > nczonosc na minimalnej stawce.

    Do nieskonczonosci mi daleko, najpierw musze sie gdzies zahaczyc, potem mam
    nadzieje, ze juz bedzie lepiej.

    > Dodatkowo - 1 ubezpieczony w rodzinie moze zglosic do ubezp. zdrowotnego c
    > zlonkow swojej rodziny - to nic nie kosztuje. Zastanow sie tez nad takim s
    > posobem zalatwienia sobie ubezpieczenia. Nie wiem, jak tu wyglada kwestia
    > wieku, sadze, ze raczej chodzi o pozostawanie we wspolnym gosp. dom.
    Spytaj
    > w ZUSie.

    No to bede musiala tam sie dokladnie dowiedziec.

    Pozdrawiam

    Agnieszka