PracaGrupypl.praca.dyskusjeumowa o dzielo - pare pytan › Re: umowa o dzielo - pare pytan
  • Data: 2002-06-25 15:01:43
    Temat: Re: umowa o dzielo - pare pytan
    Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "glos" napisal:

    > Trzeba miec jednak swiadomosc, ze w pzypadku
    > plajty firmy zapewne nie dostaniesz 100%
    > oczekiwanych kwota,

    To wiem. Zastanawialem sie raczej nad sytuacja jaka mamy obecnie. Jeszcze
    niedawno oprocentowanie w bankach bylo dosc korzystne - obecnie znaczaco
    spadlo. Czy podobnie moze byc z ubezpieczycielem prywatnym (tzn. wyplacane
    sumy beda niewystarczajace)?

    > pomyslcie o obligacjach Skarbu Panstwa, sa nieco
    > lepiej oprocentowane. Ew. -> akcje, choc to bardziej
    > ryzykowne.

    Byc moze niedlugo na akcjach bedzie mozna sie niezle dorobic w zwiazku ze
    spadkiem oprocentowania lokat (ludzie wyciagna oszczednosci i zaczna
    inwestowac bo sie bardziej bedzie oplacac). Jednak rodzice sa na to zbyt
    ostrozni.

    > moze byl np. (...) Bank Slaski

    Bingo :)

    pozdrawiam