PracaGrupypl.praca.dyskusjeumowa o dzielo - pare pytan › Re: umowa o dzielo - pare pytan
  • Data: 2002-06-25 06:35:19
    Temat: Re: umowa o dzielo - pare pytan
    Od: "WSm" <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>
    napisał w wiadomości news:af884q$2he$1@sunsite.icm.edu.pl...

    > Użytkownik Agnieszka <a...@p...fm> w wiadomości
    do grup
    > dyskusyjnych napisał:af4e1n$2lc$...@n...onet.pl...
    [...]
    koncze Ponownie mam watpliwosci, czy to umowa o dzielo!
    [...]
    > Nie można samemu płacić sobie zdrowotnego. Może Cię za to objąć
    [...]
    Slyszalem od ludzi, ktorzy to robia (nie sa zatrudnieni z umowy o
    prace, ani umowy zlecenia, a jedynie o dzielo - czyli tworcy), ze
    placa ubezpieczenie zdrowotne
    bezposrednio do kasy swojej Kasy Chorych, poza systemem ZUS i
    otrzymuja legitymacje uprawniajace do korzystania z uslug sluzby
    zdrowia. Kasy to akceptuja - bo otrzymuja terminowe wplaty w
    zywej gotowce. Czy to jest prawne - nie wiem, ale tak to dziala.
    Jak dlugo - to inna historia. To tak na marginesie.
    WSm