PracaGrupypl.praca.dyskusjeumowa o dzieło między osobami fizycznymi › Re: umowa o dzieło między osobami fizycznymi
  • Data: 2005-02-16 10:18:16
    Temat: Re: umowa o dzieło między osobami fizycznymi
    Od: Kaizen <x...@c...sz> szukaj wiadomości tego autora

    Pięknego dnia Wed, 16 Feb 2005 10:35:37 +0100,
    <t...@p...onet.pl> zakodował:

    >Zadzwoniłem do US i zadałem to pytanie, a więc tak - Podpisuję umowę o

    Ciekawe. Tylko, że każdy US może mieć własną interpretację (a na
    telofon, to już różne bajki moga opowiadać).

    Ja i tak bez pisemnej odpowiedzi na oficjalne pytanie bym się na takie
    rozwiązanie nie porywał.

    A taka odpowiedź byłaby wiążąca dla US (podobnie jej brak - bo w
    zapytaniu trzeba podać własne stanowisko i jak nie będzie odpowiedzi,
    to uznaje się, że pytajacy ma rację).

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded