PracaGrupypl.praca.dyskusjeumowa o dzieło między osobami fizycznymi › Re: umowa o dzieło między osobami fizycznymi
  • Data: 2005-02-16 09:35:37
    Temat: Re: umowa o dzieło między osobami fizycznymi
    Od: <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:h536115lt1l1rhj11eabe2u2pr5mv4hsc7@4ax.com...
    > Pięknego dnia Tue, 15 Feb 2005 20:43:45 +0100, "terrorysta"
    > <t...@g...pl> zakodował:

    > Bzdura:
    > Wiersz 5: ?Inne źródła, niewymienione w wierszach od 1 do 4?
    > wypełniają podatnicy, którzy:

    Zabiorę głos w dyskusji.

    Zadzwoniłem do US i zadałem to pytanie, a więc tak - Podpisuję umowę o
    dzieło z osobą fizyczną, sam nie prowadzę działalności - Zostaję płatnikiem
    i płacę podatek za Wykonawcę do 7 dnia następnego miesiąca po wypłacie
    wynagrdzenia. Do 15 marca przyszłego roku wystawiam PIT 8B, gdzie jestem
    płatnikiem a Wykonawca Podatnikiem, PIT wysyłam do US Wykonawcy i Wykonawcy,
    3 kopię zostawiam sobie. Wykonawca wlicza to do deklaracji rocznej.

    Konia proszę mailem.