PracaGrupypl.praca.dyskusje › umowa na okres probny

  • 1. Data: 2004-01-17 13:42:25
    Temat: umowa na okres probny
    Od: "Jerry" <j...@t...pl>

    witam

    czy jak podpsisze umowe na okres probny na 3 miesiace to moge ja rozwiazac
    wczesniej bez konsekwecji wobec mnie?

    Jerry

  • 2. Data: 2004-01-17 15:18:06
    Temat: Re: umowa na okres probny
    Od: s...@p...onet.pl

    > witam
    >
    > czy jak podpsisze umowe na okres probny na 3 miesiace to moge ja rozwiazac
> [...]
    Tak ,jeżeli zgodzi się pracodawca - porozumienie stron. Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2004-01-17 17:56:14
    Od: "waczek" <w...@i...pl>

    Witam,

    Okres wypowiedzenia umowy o pracę na okres próbny określa art. 34 Kodeksu
    pracy:

    1) 3 dni, jeżeli okres próbny nie przekracza 2 tygodni,

    2) 1 tydzień, jeżeli okres próbny jest dłuższy niż 2 tygodnie,

    3) 2 tygodnie, jeżeli okres próbny wynosi 3 miesiące.

    W każdym czasie taką umowę można rozwiązać na mocy porozumienia stron.

    wa

  • 4. Data: 2004-01-18 21:35:36
    Od: "Jerry" <j...@t...pl>

> [...]
    >
    > 3) 2 tygodnie, jeżeli okres próbny wynosi 3 miesiące.
    >
    > W każdym czasie taką umowę można rozwiązać na mocy porozumienia stron.

    Czy to obowiazuje juz wedlug nowego kodeksu pracy ?

    jerry

  • 5. Data: 2004-01-18 23:19:53
    Od: "waczek" <w...@i...pl>

    Tak, zarówno przed nowelizacją, jak i od 01.01.2004 r.

    wa

  • 6. Data: 2004-01-21 22:27:19
    Od: "Jerry" <j...@t...pl>

    Użytkownik "waczek" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Tak, zarówno przed nowelizacją, jak i od 01.01.2004 r.

    Dzieki wielkie :)

    Pozdrawiam
    Jerry