PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy to zwolnienie grupowe?

  • 1. Data: 2004-01-17 00:51:04
    Temat: czy to zwolnienie grupowe?
    Od: martin <m...@s...gda.pl>

    Opis sytuacji:

    Firma zostaje kupiona przez inna, w związku z czym zachodza bardzo duze
    zmiany, zwolnienia grupowe, a pracownicy ktorzy zostaja maja podpisac
    umowe z nowa firma. Najpierw maja sie sami zwolnic a potem podpisac nowa
    umowe. Jesli nowa umowa nie bedzie mi sie podobala, zostane zwolniony.
    Czy w takim przypadku ja tez podpadam pod zwolnienia grupowe. Dodam ze
    chodzi mi o to czy dostane miesieczna odprawe (tyle wynika z mojego starzu)

    --
    martin