PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zmiany w kodeksie pracy - 24 godziny.

  • 1. Data: 2004-01-17 10:18:30
    Temat: Zmiany w kodeksie pracy - 24 godziny.
    Od: "@d@m" <a...@F...net>

    (art. 128, par. 3)

    Przyklad: W poniedzialek ide do pracy na godz. 12. Czy we wtorek, zachowujac
    czas przerwy 11 godzin, moge rozpoczac prace o godzinie 9? (art. 128, par.
    3)

  • 2. Data: 2004-01-17 20:12:09
    Temat: Odp: Zmiany w kodeksie pracy - 24 godziny.
    Od: "interpio" <i...@f...polbox.pl>

    Pracę w poniedziałek powinieneś zakończyć nie później niż o godz. 22.00

    Użytkownik @d@m <a...@F...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bub25l$o3r$...@i...gazeta.pl...

  • 3. Data: 2004-01-18 00:01:18
    Od: "interpio" <i...@f...polbox.pl>

    11 godzinny odpoczynek nie dotyczy jednak:
    pracowników zarządzających w imieniu pracodawcy zakładem pracy,
    przypadków konieczności prowadzenia akcji ratowniczej w celu ochrony życia lub
    zdrowia ludzkiego, ochrony mienia lub środowiska albo usunięcia awarii.
    Dla tych pracowników kodeks pracy przyznaje równoważny okres odpoczynku (w okresie
    rozliczeniowym).

    Użytkownik interpio <i...@f...polbox.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:buc52h$b0b$...@n...news.tpi.pl...

  • 4. Data: 2004-01-18 12:20:03
    Temat: Re: Zmiany w kodeksie pracy - 24 godziny.
    Od: sothren <s...@W...pl>

    Użytkownik interpio napisał:
    > Pracę w poniedziałek powinieneś zakończyć nie później niż o godz. 22.00

    A po 22 idz sie uczyc netykiety

    Zwyciężać mogą Ci, którzy wierzą, że mogą.
    Soren GG: 2727478

  • 5. Data: 2004-01-18 19:28:45
    Od: "@d@m " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    interpio <i...@f...polbox.pl> napisał(a):

    > Prac=EA w poniedzia=B3ek powiniene=B6 zako=F1czy=E6 nie p=F3=BCniej =
    > ni=BF o godz. 22.00

    To wiem. Nie o to mi chodzilo. Umiem liczyc :) Zadam pytanie inaczej. Czy
    podczas 24 godzin moge 2 razy zaczac prace?

    Czyli w poniedzialek mam na 9, a we wtorek na 8.