PracaGrupypl.praca.dyskusje › umowa na czas okreslony - ile razy?

  • 1. Data: 2002-06-10 13:12:12
    Temat: umowa na czas okreslony - ile razy?
    Od: "maJA" <m...@p...onet.pl>

    kiedyś było tak:
    umowa na czas okreslony podpisana któryś tam raz [chyba trzeci] była
    automatycznie umową na czas nieokreslony [chyba, że mi sie zdaje].
    a jak jest teraz?

    pozdrawiam.

    ja.

  • 2. Data: 2002-06-10 21:07:02
    Temat: Re: umowa na czas okreslony - ile razy?
    Od: "Jag" <j...@w...pl>

    Użytkownik "maJA" <m...@p...onet.pl> napisał

    : kiedyś było tak:
    : umowa na czas okreslony podpisana któryś tam raz [chyba trzeci] była
    : automatycznie umową na czas nieokreslony [chyba, że mi sie zdaje].
    : a jak jest teraz?

    Nic się nie zmieniło, za 3. razem jest to de facto umowa na czas
    nieokreślony.

    --
    Pozdrowienia
    Jag

  • 3. Data: 2002-06-11 09:18:19
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

    Użytkownik "Jag" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Nic się nie zmieniło, za 3. razem jest to de facto umowa na czas
    > nieokreślony.

    Zgadz się. Przy czym umowa na okres próbny nie wlicza się do tego
    "licznika" - czyli umowa na okres próbny, potem 2 na czas określony i
    dopiero następna musi być na czas nieokreślony (nawet jeżeli ma inny
    nagłówek, to tak działa, jakby była na czas nieokreślony).

    KP:
    Art. 25.1. Zawarcie kolejnej umowy o pracę na czas okre?lony jest
    równoznaczne w skutkach prawnych z zawarciem umowy o pracę na czas nie
    okre?lony, jeżeli poprzednio strony dwukrotnie zawarły umowę o pracę na czas
    okre?lony na następuj?ce po sobie okresy, o ile przerwa między rozwi?zaniem
    poprzedniej a nawi?zaniem kolejnej umowy o pracę nie przekroczyła jednego
    miesi?ca.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 4. Data: 2002-06-11 10:27:28
    Od: "maJA" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kaizen" <x...@c...sz> napisał

    no właśnie już miałam zapytać o umowę na okres próbny..
    baaaaaardzo dziękuję za odpowiedź. teraz czuję się w pełni 'rozjaśniona'

    pozdrawiam

    ja.