PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co z poborem do woja dla absolwentów w tym roku?

  • 1. Data: 2002-06-10 14:29:00
    Temat: Co z poborem do woja dla absolwentów w tym roku?
    Od: "Fazero" <f...@N...poczta.gazeta.pl>

    Cześć,

    Kończe właśnie licencjat, pracuje i nie wiem co ze mną będzie jak skończę.
    Czy w tym roku pobór do wojska obejmie również tegorocznych absolwentów, czy
    tak jak w poprzednim będą taki osoby przenoszone do rezerwy?

    Proszę o info.
    Dzięki

  • 2. Data: 2002-06-10 15:53:04
    Temat: Re: Co z poborem do woja dla absolwentów w tym roku?
    Od: "Tomek P." <p...@p...gliwice.pl>

    Poczytaj mojego posta o temacie "Wojsko po studiach". Pojawil sie pare dni
    temu i tam znajdziesz interseujace cie informacje

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 3. Data: 2002-06-10 15:57:23
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <ae2d3c$oov$1@news.gazeta.pl> Fazero napisał(a):
> [...]
    > Czy w tym roku pobór do wojska obejmie również tegorocznych absolwentów, czy
    > tak jak w poprzednim będą taki osoby przenoszone do rezerwy?

    A to absolwenci studiów 'półwyższych' też mogą się załapać na ten przepis?
    A czy robiąc studia dwustopniowo można się załapać dwa razy na przeniesienie jako
    dwukrotny absolwent?
    --
    Samotnik
    Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/

  • 4. Data: 2002-06-11 00:04:30
    Od: spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a (Limfo)

    On Mon, 10 Jun 2002 15:57:23 +0000 (UTC), Samotnik
    <s...@s...eu.org> wrote:

    >A to absolwenci studiów 'półwyższych' też mogą się załapać na ten przepis?
    >A czy robiąc studia dwustopniowo można się załapać dwa razy na przeniesienie jako
    >dwukrotny absolwent?
    Mozna ;P

    Pzdr
    szer. Limfo