PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zmiany w pracy

  • 1. Data: 2002-06-10 07:56:46
    Temat: Zmiany w pracy
    Od: "Michal Sobierki" <c...@N...poczta.gazeta.pl>

    Czesc
    w ubieglym tygodniu otrzymalem pismo dotyczace zmiany nazwy stanowiska, niby
    to zabieg kosmetyczny ale ale pojawila sie informacja o grupie
    zaszeregowania. Niestety stawka w tej grupie nie odpowiada mojej stawce
    wynagrodzenia, szef uspokaja mnie ze musze sie cieszyc ze mam wiecej niz w
    tabeli. Moze sie okazac ze po miesiacu ze zostala wyrownana stawka do danej
    grupy zatrudnienia. Nadmienie jednoczesnie ze inne waruki zatr. nie zmieniaja
    sie (nie ma w pismie zadnej zmianki).
    Komu mam ufac czy znacie podobne przypadki?
    Mile widziane wszelkie wskazowki

    Michas

  • 2. Data: 2002-06-10 19:35:38
    Temat: Re: Zmiany w pracy
    Od: "Krzysztof" <K...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik Michal Sobierki <c...@N...poczta.gazeta.pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:ae1m3u$sk3$...@n...gazeta.pl...
> [...]
    zmieniaja
    > sie (nie ma w pismie zadnej zmianki).
    > Komu mam ufac czy znacie podobne przypadki?

    Uwazam, ze nalezy zazadac korkty informacji o stawce zaszeregownia
    Gdy dostawalem angaze z tabela, zawsze na jednym dokumencie bylo wymienione
    ze mam grupe zaszeregowania jakas tam i stawke tyle a tyle. Inaczej
    decydujacy bedzie podpisany przez ciebie dokument z pozniejsza data
    Krzysztof