PracaGrupypl.praca.dyskusje › umowa agencyjna a zasiłek dla bezrobotnych

  • 1. Data: 2004-05-12 14:48:26
    Temat: umowa agencyjna a zasiłek dla bezrobotnych
    Od: "Wieslaw Paslawski" <h...@o...pl>

    Witam!

    Czy będąc zatrudniony na umowę agencyjną, mogę brać zasiłek dla
    bezrobotnych?

    Pozdrawiam

    Wiesław

  • 2. Data: 2004-05-12 16:42:32
    Temat: Re: umowa agencyjna a zasiłek dla bezrobotnych
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl>

    Użytkownik "Wieslaw Paslawski" <h...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    >
    > Czy będąc zatrudniony na umowę agencyjną, mogę brać zasiłek dla
    > bezrobotnych?

    a czy jesteś bezrobotny bedąc zatrudnionym na umowe agencyjną?

    Piotr Żebrowski

  • 3. Data: 2004-05-13 09:09:58
    Od: "Wieslaw Paslawski" <h...@o...pl>

    Użytkownik "Piotr Żebrowski" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Wieslaw Paslawski" <h...@o...pl> napisał w wiadomości

    > a czy jesteś bezrobotny bedąc zatrudnionym na umowe agencyjną?

    własnie o to pytam.

    Wieslaw

  • 4. Data: 2004-05-13 11:32:37
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl>

    > Użytkownik "Piotr Żebrowski" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > własnie o to pytam.

    ech ...
    zatem będąc zatrudnionym w jakimkolwiek stosunku NIE jesteś bezrobotnym i
    tyle...[a bedąc uczciwym czlowiekiem nawet pracujac na czarno - z sobie
    znanych powodow- nie powinienes pobierac zasilku dla bezrobotnych]
    Ale to jedynie moje zdanie

    Piotr Żebrowski

  • 5. Data: 2004-05-13 12:12:57
    Od: "Wieslaw Paslawski" <h...@o...pl>

> [...]
    > tyle...[a bedąc uczciwym czlowiekiem nawet pracujac na czarno - z sobie
    > znanych powodow- nie powinienes pobierac zasilku dla bezrobotnych]

    Dowiedziałem się już, że nie mogę pobierać zasiłku.

    Wieslaw

  • 6. Data: 2004-05-14 10:07:55
    Od: "Drag" <d...@n...com.pl>

    Użytkownik "Piotr Żebrowski" <p...@o...pl> napisał
    > ech ...
    > zatem będąc zatrudnionym w jakimkolwiek stosunku NIE jesteś bezrobotnym i
    > tyle
    hmmm... nie wiem czy tak do konca, mnie np poinformowała przeurocza pani z
    UP ze bezrobotnym nie jest sie wtedy, gdy sie otrzymuje dochod, wiec jak sie
    pracuej na zasadzie umowy agencyjnej i dostaje sie prowizje, wiec wynika z
    tego ze dopuki sie nie dostannie prowizji jest sie bezrobotnym, co wy na to?

    Pozdrawiam
    Drag

  • 7. Data: 2004-05-14 11:22:22
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik Drag napisał:
> [...]
    > tego ze dopuki sie nie dostannie prowizji jest sie bezrobotnym, co wy na to?

    Byly komentarze na grupie , ze jesli jest taka sporadyczna trudna do
    przewidzenia platnosc wylacznie prowizyjna mogaca sie zdarzyc za miesiac
    dwa lub nigdy, nalezy sie wyrejestrowac na dzien spisania umowy
    powiazanego z wyplaceniem naleznosci i zarejestrowac pozniej ponownie.

    pzdr
    Krzysztof