PracaGrupypl.praca.dyskusje › zmiana liceum

  • 1. Data: 2004-05-12 15:24:08
    Temat: zmiana liceum
    Od: "s(00)mal" <s...@g...xxx>

    Wybieram liceum do ktorego bede chcial uczeszczac, ale jestem mocno
    niezdecydowany. Czy w razie czego mozna zmienic w trakcie nauki szkole lub
    profil? Sa z tym jakies problemy?

    --
    Pozdrawiam bardzo serdecznie i cieplutko:)
    [S]ympatyczny:[O]gólnie:[O]ptymistyczny:[M]ało:[A]gr

  • 2. Data: 2004-05-12 16:57:43
    Temat: Re: zmiana liceum
    Od: Slawek <s...@a...net>

    On Wed, 12 May 2004 17:24:08 +0200
    "s(00)mal" <s...@g...xxx> wrote:

    > Wybieram liceum do ktorego bede chcial uczeszczac, ale jestem mocno
    > niezdecydowany. Czy w razie czego mozna zmienic w trakcie nauki
    > szkole lub profil? Sa z tym jakies problemy?

    Nie ma zadnych, ale co to ma wspolnego z praca ?

    --
    pozdr. Slawek
    GG: 1262167

  • 3. Data: 2004-05-13 14:04:55
    Od: "s(00)mal" <s...@g...xxx>

    Dnia Wed, 12 May 2004 18:57:43 +0200, Slawek <s...@a...net>
    napisał:

    > Nie ma zadnych, ale co to ma wspolnego z praca ?

    Przepraszam bardzo, pl.praca.dyskusje i pl.soc.edukacja.szkola sa u mnie w
    sasiedztwie.