PracaGrupypl.praca.dyskusje › tzw. informatyk

  • 1. Data: 2003-06-03 18:31:26
    Temat: tzw. informatyk
    Od: "Miru Z." <p...@t...pl>

    Czego mozna sie spodziewac po ogloszeniu , gdzie potrzebuja kogos kto sie
    zna, na systemach operacyjnych windows, unix i novel? Chodzi o prywatna
    firmie nieinformatyczną.

    --
    Miru

    The optimist proclaims that we live in the best of all possible worlds;
    and the pessimist fears this is true.

  • 2. Data: 2003-06-03 18:42:23
    Temat: Re: tzw. informatyk
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Miru Z." <p...@t...pl> wrote in news:bbipf5$7c4$1
    @absinth.dialog.net.pl:

    > Czego mozna sie spodziewac po ogloszeniu , gdzie potrzebuja kogos kto
    > sie zna, na systemach operacyjnych windows, unix i novel?

    Moze to oznaczac, ze firma ma serwer novellowy, stacje klienckie pracujace pod
    kontrola
    Windows i np. web-server albo drugi serwer plikow wlasnie na Unixie, a informatyk
    bedzie
    robil wszystko - od doraznego "naprawiania" stacji i instalowania programow do
    grzebania
    w Novellu od czasu do czasu.

    W.

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 3. Data: 2003-06-03 20:59:19
    Od: "Serwisant81" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Miru Z." <p...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Czego mozna sie spodziewac po ogloszeniu , gdzie potrzebuja kogos kto sie
    > zna, na systemach operacyjnych windows, unix i novel? Chodzi o prywatna
    > firmie nieinformatyczną.

    A po co pytasz ???
    Jak odpowiedz Ci sie nie spodoba to nie zadzwonisz do nich ??
    Nie lepiej samemu sprawdzic ??

    Pozdrawiam
    Serwisant81

  • 4. Data: 2003-06-04 07:53:51
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    Miru Z. <p...@t...pl> napisał(a):

    > Czego mozna sie spodziewac po ogloszeniu , gdzie potrzebuja kogos kto sie
    > zna, na systemach operacyjnych windows, unix i novel? Chodzi o prywatna
    > firmie nieinformatyczną.

    Szukają tak zwanego "pana informatyka". Jest to osoba, która jest
    odpowiedzialna za całą infrastrukturę informatyczną w firmie: ma podłączać
    nowe stanowiska do sieci, nagrać nową wersję Window, wiedzieć dlaczego się
    nie drukuje albo drukuj źle, ogólnie jest wołana wtedy, gdy coś nie działa i
    ma sprawić, żeby działało. Trzeba się znać po trochu na wszystkim i mieć
    odporne nerwy, żeby tłumaczyć pani księgowej dziesiąty raz z rzędu, że aby
    się drukowało, trzeba włożyć papier do właściwej szpary.

  • 5. Data: 2003-06-04 10:32:04
    Od: "KrzysztofM" <krzysiek@_NOSPAM_dvdinfo.prv.pl>

    Użytkownik " leszek" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > odporne nerwy, żeby tłumaczyć pani księgowej dziesiąty raz z rzędu, że aby
    > się drukowało, trzeba włożyć papier do właściwej szpary.

    skąd ja to znam... :)

    pozdr
    Krzysiek

  • 6. Data: 2003-06-04 10:37:04
    Od: Elfka <k...@g...pl.NOSPAM>

    On 2003-06-03 20:31, Miru Z. wrote:

    > Czego mozna sie spodziewac po ogloszeniu , gdzie potrzebuja kogos kto sie
    > zna, na systemach operacyjnych windows, unix i novel? Chodzi o prywatna
    > firmie nieinformatyczną.

    A pozniej rodza sie takie Prokomy...
    No coz, jak zatrudnia sie takich co nie wiedza...

    Elfka
    --
    pozdrawiam
    Karolina Budzyńska

  • 7. Data: 2003-06-05 15:57:39
    Od: "mt" <m...@o...pl>

> [...]
    > odporne nerwy, żeby tłumaczyć pani księgowej dziesiąty raz z rzędu, że aby
    > się drukowało, trzeba włożyć papier do właściwej szpary.

    Kurcze blade, to ja jestem informatykiem! Studiując ekonomię.... czego to
    człowiek sie o sobie czasami dowiaduje. :)

    --
    PyZDRa

    maryush

    Blessed are the Young
    for they shall inherit national debt

  • 8. Data: 2003-06-12 11:10:08
    Od: b...@w...pl (Jurek)

    "KrzysztofM" <krzysiek@_NOSPAM_dvdinfo.prv.pl> wrote in message
    > U?ytkownik " leszek" <s...@N...gazeta.pl> napisa? w wiadomo?ci

    > sie

    Tak z ciekawosci - co to znaczy "nagrac nowa wersje Window"?!?

  • 9. Data: 2003-06-12 16:19:38
    Od: "ELGreg" <e...@o...pl>

    Uzytkownik "Jurek" <b...@w...pl> napisal w wiadomosci
    > "KrzysztofM" <krzysiek@_NOSPAM_dvdinfo.prv.pl> wrote in message

    > Tak z ciekawosci - co to znaczy "nagrac nowa wersje Window"?!?

    to jest slang ;)

    Pozdrawiam ElGreg

  • 10. Data: 2003-06-13 07:10:06
    Od: "Andrzej WoYniak" <w...@g...pl>

    > Tak z ciekawosci - co to znaczy "nagrac nowa wersje Window"?!?

    Jak nie wiesz, to nie masz kwalifikacji na to stanowisko
    Taki czlowiek dostaje czesto polecenia zredagowane w jeszcze bardziej
    "opisowej" formie. :-)

    pozdr.