PracaGrupypl.praca.dyskusjetupot bialych mew o pusty poklad › Re: tupot bialych mew o pusty poklad
    From: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: tupot bialych mew o pusty poklad
    Date: Tue, 4 Feb 2003 10:03:43 +0100
    Sender: c...@f...onet.pl@195.136.95.140

    "K3N" <g...@o...pl> wrote in message news:b1ljid$3vj$1@news.onet.pl...
    <cut>
    > granice po zastrzyk gotowki. Nie po to jednak uczylem sie, by zrywac
    chwasty
    > gdzies w Holandii.Gdzie tkwi blad?. W tym kraju?We mnie? Jak ruszyc z
    > miejsca?

    W tobie. Kiedys twierdzono, ze nie po to zdawalem mature zeby isc do byle
    jakiej pracy, wiec poleze na styropianie...
    Co umiesz? Nic. Gdzie pracowales? Nigdzie. Wiec komu sie przydasz? Nikomu.
    Ambitna praca jest dla ambitnych i pracowitych ludzi, a tobie sie tylko
    wydaje ze jestes ambitny - gdyby tak bylo zaksalbys rekawy i poszedl do
    'mniej ambitnej' na poczatek - no chyba ze lepiej na garbie u rodzinki
    siedziec i czekac na zbawienie. Sorry, ale rynek pracy jest jaki jest i
    tyle. Papier ze studiow, dwa jezyki itp - to teraz sprzataczka (bez ujmy dla
    sprzataczek of coz) musi miec. Take czasy niestety, albo sie dostosujesz
    albo ....
    pozdr
    /p
    ps - poza tym co wy sie tak wiecznie boicie wpisac np KFC w cv. To ujma?
    Albo prace fizyczna - zawsze mozna to ladnie sprzedac pracodawcy - ale
    kazdemu sie wydaje ze jak pracowal fizycznie to go zakwalifikuja do konca
    zycia jako budowlanca. Mnostwo osob ktore znam tyrala na fizolce, ale mialo
    ambicje, wiec swoja praca osiagneli cos wiecej.