PracaGrupypl.praca.dyskusje › trwoga przed rekrutacją, pomóżcie !

  • 1. Data: 2004-09-08 12:56:29
    Temat: trwoga przed rekrutacją, pomóżcie !
    Od: "Robert" <n...@p...com>

    pojutrze będe miał 1 etap rekrutacji, który będzie się składał z
    analizy informacji słownej i analizy danych liczbowych.

    Zostało mi jeszcze niecałe 48 h

    Może udzielicie mi jakiś cennych rad, jak się najlepiej przygotować do tego
    typu selekcji.

    Z góry wielkie dzięki

    pozdrawiam serdecznie

  • 2. Data: 2004-09-08 17:45:13
    Temat: Re: trwoga przed rekrutacją, pomóżcie !
    Od: RSujak @ plusnet. POLSKA (Prof)

    On Wed, 8 Sep 2004 14:56:29 +0200, "Robert" <n...@p...com> wrote:

    >pojutrze będe miał 1 etap rekrutacji, który będzie się składał z
    >analizy informacji słownej i analizy danych liczbowych.

    Czyli czy rozumiesz słowo pisane i umiesz stosować tabliczkę mnożenia
    ;-)

    >Zostało mi jeszcze niecałe 48 h
    >
    >Może udzielicie mi jakiś cennych rad, jak się najlepiej przygotować do tego
    >typu selekcji.

    Ja bym radził się wyspać i wypocząć.
    Lepiej działa człowiek wypoczęty niż "zdechły".
    A i tak w 48h już się dużo więcej nie nauczysz.

    Pozdrawiam i życze powodzenia :-)
    Prof

    PS. Napisz co było i jak poszło.

  • 3. Data: 2004-09-08 20:25:50
    Od: amfora <a...@i...pl>

    Robert <n...@p...com> wrote:

    > pojutrze będe miał 1 etap rekrutacji, który będzie się składał z
    > analizy informacji słownej i analizy danych liczbowych.

    PWC się marzy czy inne Accenture? ;) Polecam trening na stronie
    http://www.shldirect.com/shldirect-homepage/SHLDirec
    t-1.asp -
    "Practice test & feedback".

    > Może udzielicie mi jakiś cennych rad, jak się najlepiej przygotować do tego
    > typu selekcji.

    Cudów się nie spodziewaj. Większość osób te testy oblewa. Przynajmniej
    przy pierwszym podejściu. :)

    amf.

    --
    ./|\. http://akson.sgh.waw.pl/~ad20082/ ./|\.
    Błogosławiony ten, co nie mając nic do powiedzenia,

  • 4. Data: 2004-09-08 20:40:39
    Od: "Pawel P." <pisiu@[nospam]yahoo.com>

    Użytkownik "Robert" <n...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Zostało mi jeszcze niecałe 48 h
    >
    > Może udzielicie mi jakiś cennych rad, jak się najlepiej przygotować do

    Spoko jezeli bedzie taki test tzn. ze firma jest tyci kopnieta :-). Nic sie
    nie stanie jak sie nie dostaniesz.

    Pozdrawiam

    Pawel P.