PracaGrupypl.praca.dyskusjetroche [OT] funciaki ;-) › Re: troche [OT] funciaki ;-)
  • Data: 2005-01-06 23:49:48
    Temat: Re: troche [OT] funciaki ;-)
    Od: "Łukasz W." <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > oj wpłyneły mi dzisiaj pieniądze było wysłane 250 GBR a otrzymałem 240
    > ponieważ w konto walutowe uruchomiłem dopiero w połowie miesiąca więc
    chyba
    > ściągneli mi za dwa odrazu!!a dzwoniłem na infolinie i poinformowanao mnie
    > ze utrzymanie konta walutowego kosztuje 5 funtów ;-)
    > więc sobie tego nie wymyśliłem

    ja konto walutowe w poundach mam już od ponad dwóch lat (PeKaO SA)
    wczesniej nic nie płacilem, ostatnio zaczeli mnie obciązać jakimiś kwotami,
    niezbyt wielkimi, napisałem za poleceniem uprzejmej pracowniczki banku
    pisemko do dyrektora o umorzenie opłat ze wzgledu ze mam tylko konto
    walutowe (powiedziala ze bez problemu umorzą mi dług), a nie rachunek w
    obcej walucie - chyba tak to było :)
    dowiedz sie czy nie można tego ominąć

    powodzenia

    Ł.W.