PracaGrupypl.praca.dyskusje › troche [OT] funciaki ;-)

  • 1. Data: 2005-01-06 17:53:13
    Temat: troche [OT] funciaki ;-)
    Od: "Marek" <a...@a...aa>

    Witam!

    Trochę nie do tematu grupy ale zwiazany a nie wiem gdzie mozna się
    dowiedzieć więc pytam tutaj ;-]
    Chodzi o to że siostra wyjechała do pracy do angli a że ma tutaj kredyt do
    spłacania to przysyła mi pieniądze na moje konto w banku Pekaosa, w pierszym
    miesiącu przelała mi normalnie ale bank oczywiscie strasznie przywalił na
    przeliczaniu waluty, udałem sie na wizytę do banku miła pani powiedziała mi
    że najlepiej jak założe konto walutowe ze to będzie bardzo opłacalne
    powiedziała że na poczatek tylko trzeba wpłacic 50 funciaków mmm.. tylko że
    nie (nie wiadomo dlaczego) nie poinformowała mnie że będzie to mnie
    kosztować 5 funtów miesięcznie jakby nie patrzyć to koło 30zł za prowadzenie
    rachunku ;-( ale nieważne poprostu nie dopytałem się głupio i tyle..

    ale w koncu pytanie może znacie jakieś formy płatności mniej obciążające mój
    budżet? tak aby w miarę szybko przetranswerować 250funciaków do mnie i aby
    najmniej stracic ;-)

    Dziekuje i pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-01-06 19:24:52
    Temat: Re: troche [OT] funciaki ;-)
    Od: "Reksio" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    mój
    > budżet? tak aby w miarę szybko przetranswerować 250funciaków do mnie i aby

    Wbryknij na grupę pl.biznes.banki.

    Pozdrrr... Reksio

  • 3. Data: 2005-01-06 19:59:59
    Od: "Marek" <a...@a...aa>

    > Wbryknij na grupę pl.biznes.banki.
    >
    > Pozdrrr... Reksio

    Thx ;-)

  • 4. Data: 2005-01-06 22:05:27
    Od: "Marcin 'Zyga' Rudnicki" <z...@c...chip.pl>

    Postać zwana Marek wysłała ze swojej informatycznej jaskini o
    współrzędnych <a...@a...aa> taki oto post :

> [...]
    > wiadomo dlaczego) nie poinformowała mnie że będzie to mnie kosztować
    > 5 funtów miesięcznie jakby nie patrzyć to koło 30zł za prowadzenie

    Bzdura, miesięczne utrzymanie konta walutowego w Banku PEKAO SA to 80
    eurocentów dla konta w euro i o ile dobrze pamiętam chyba 50 pensów..... i
    tyle
    Możesz przy wysyłce korzystać z systemy MoneyGram ( w Londynie obsługuje
    go Berkleys Bank ) (dość niskie prowizje się płaci, nadawca jest
    płacącącym prowizję ) idzie szybciutko tylko że system jest w euro, więc
    wszystkie waluty przelicza na euro, więc traci się na przewalutowaniu...
    To tyle, przelicz sobie wszystko jeszcze raz :)))

    --
    [ Marcin 'Zyga' Rudnicki ]
    [ z...@c...chip.pl ]

  • 5. Data: 2005-01-06 22:55:58
    Od: "Marek" <a...@a...aa>

> [...]
    > wszystkie waluty przelicza na euro, więc traci się na przewalutowaniu...
    > To tyle, przelicz sobie wszystko jeszcze raz :)))

    oj wpłyneły mi dzisiaj pieniądze było wysłane 250 GBR a otrzymałem 240
    ponieważ w konto walutowe uruchomiłem dopiero w połowie miesiąca więc chyba
    ściągneli mi za dwa odrazu!!a dzwoniłem na infolinie i poinformowanao mnie
    ze utrzymanie konta walutowego kosztuje 5 funtów ;-)
    więc sobie tego nie wymyśliłem

  • 6. Data: 2005-01-06 23:49:48
    Od: "Łukasz W." <w...@i...pl>

> [...]
    > ściągneli mi za dwa odrazu!!a dzwoniłem na infolinie i poinformowanao mnie
    > ze utrzymanie konta walutowego kosztuje 5 funtów ;-)

    ja konto walutowe w poundach mam już od ponad dwóch lat (PeKaO SA)
    wczesniej nic nie płacilem, ostatnio zaczeli mnie obciązać jakimiś kwotami,
    niezbyt wielkimi, napisałem za poleceniem uprzejmej pracowniczki banku
    pisemko do dyrektora o umorzenie opłat ze wzgledu ze mam tylko konto
    walutowe (powiedziala ze bez problemu umorzą mi dług), a nie rachunek w
    obcej walucie - chyba tak to było :)
    dowiedz sie czy nie można tego ominąć

    powodzenia

    Ł.W.

  • 7. Data: 2005-01-07 00:01:07
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Fri, 7 Jan 2005 00:49:48 +0100, Łukasz W. <w...@i...pl> napisał:

> [...]
    > pisemko do dyrektora o umorzenie opłat ze wzgledu ze mam tylko konto
    > walutowe (powiedziala ze bez problemu umorzą mi dług), a nie rachunek w

    To zaloz normalne konto i debetuj je, aby oplacic walutowe a nastepnie
    wystap o umorzenie dlugu :)

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 8. Data: 2005-01-10 10:24:24
    Od: "marek" <m...@b...com>

    "Łukasz W." <w...@i...pl> wrote in message

    > pisemko do dyrektora o umorzenie opłat ze wzgledu ze mam tylko konto
    > walutowe (powiedziala ze bez problemu umorzą mi dług), a nie rachunek w
    > obcej walucie - chyba tak to było :)

    od nowego roku prowadzenie kont walutowych jest obciazone oplata. W zwiazku
    z tym podziekowalem pko sa i przenioslem sie gdzie indziej - ale w
    zlotowkach.

    marek