PracaGrupypl.praca.dyskusjetroche [OT] funciaki ;-) › Re: troche [OT] funciaki ;-)
  • From: "Marcin 'Zyga' Rudnicki" <z...@c...chip.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: troche [OT] funciaki ;-)
    Date: Thu, 6 Jan 2005 23:05:27 +0100

    Postać zwana Marek wysłała ze swojej informatycznej jaskini o
    współrzędnych <a...@a...aa> taki oto post :

    > Witam!
    > Trochę nie do tematu grupy ale zwiazany a nie wiem gdzie mozna się
    > dowiedzieć więc pytam tutaj ;-]
    > Chodzi o to że siostra wyjechała do pracy do angli a że ma tutaj
    > kredyt do spłacania to przysyła mi pieniądze na moje konto w banku
    > Pekaosa, w pierszym miesiącu przelała mi normalnie ale bank
    > oczywiscie strasznie przywalił na przeliczaniu waluty, udałem sie na
    > wizytę do banku miła pani powiedziała mi że najlepiej jak założe
    > konto walutowe ze to będzie bardzo opłacalne powiedziała że na
> [...]

    Bzdura, miesięczne utrzymanie konta walutowego w Banku PEKAO SA to 80
    eurocentów dla konta w euro i o ile dobrze pamiętam chyba 50 pensów..... i
    tyle
    Możesz przy wysyłce korzystać z systemy MoneyGram ( w Londynie obsługuje
    go Berkleys Bank ) (dość niskie prowizje się płaci, nadawca jest
    płacącącym prowizję ) idzie szybciutko tylko że system jest w euro, więc
    wszystkie waluty przelicza na euro, więc traci się na przewalutowaniu...
    To tyle, przelicz sobie wszystko jeszcze raz :)))

    --
    [ Marcin 'Zyga' Rudnicki ]
    [ z...@c...chip.pl ]