PracaGrupypl.praca.dyskusjetotalna kontrola? › Re: totalna kontrola?
    From: " leszek" <s...@g...SKASUJ.TO.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: totalna kontrola?
    Date: Thu, 16 Oct 2003 09:05:53 +0000 (UTC)

    Je. <...@v...za> napisał(a):

    > tak
    >
    > Tak, sam poczułem się nieco paranoidalnie. Cały czas myślałem, ze mi się
    > zdaje. A to jest mniej więcej tak: od innych osób wychodzą przypadkiem
    > jakieś szczegółby, o których nie powinien wiedzieć nikt poza mną.
    > Hipotetyczny przykład, dość zgrubny: gdy ktoś mówi - 'a jak przyjaciel,
    > już zdrowy?' to skąd o tym wie, skoro rozmawiałem o tym tylko przez
    > telefon lub wysłałem emaila? I nikt tego nie słyszał, kto mógłby to dalej
    > przypadkeim powtórzyć.
    > Ostatnio zaś pewna osoba powiedziała mi, że przychodzę o tej a o tej do
> [...]

    Kolego, jak chcesz znać na serio moją radę, to weź się solidnie za swoją
    robotę i przestań o tym myśleć. Jak masz jakieś podejrzenia, to pójdź do
    szefa i mu w cztery oczy wyraźnie o tym powiedz.

    Natomiast jak się zaczniesz bawić w jakieś dociekania, dochodzenia,
    przypuszczenia, domniemania, dedukcje, chodzenie po siecie, szukanie
    podglądów itp itd, to prędzej, zanim ustalisz prawdę, z roboty wylecisz. A
    tego ci naprawdę nie życzę, wprost przeciwnie, życzę ci jak najlepiej.

    Pozdrawiam.