PracaGrupypl.praca.dyskusjeto moze byc prawda › Re: to moze byc prawda
  • Data: 2005-10-13 15:03:22
    Temat: Re: to moze byc prawda
    Od: Kira <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek wrote:

    > A już napewno nie na bezrobociu - jak sugerują niektórzy.

    Oczywiście, bo siedząc na bezrobociu zdecydowanie lepiej jest
    tracić czas na bezproduktywne gadanie na niusach, zamiast się
    rozejrzeć po okolicy i znaleźć sobie, nawet bezpłatną, ale
    jednak sensowną praktykę.

    > Taki, co sam zrobił certyfikat pracując lub za pieniądze
    > rodziców, to potem wypisuje, że KAŻDY może zrobić certyfikat.

    Tobie jak pracowałeś rozumiem ktoś zabraniał robić certyfikaty,
    kończyć zaocznie jakiekolwiek studia, i ogólnie miałeś szlaban
    na zdobywanie wiedzy i kwalifikacji?

    > Pracodawcy kiedyś szkolili, teraz przestali - nie bardzo wierzę,
    > że tak prędko zaczną.

    I słusznie. Jak komuś samemu nie zależy na tym, żeby mieć te
    kwalifikacje, to ja go namawiać i jeszcze za to płacić nie mam
    najmniejszego zamiaru. To jego życie nie moje w końcu, jego
    prywatny wybór.

    > A tacy co mają duże doświadczenie z wcześniejszych technologii,
    > to do piachu :) ?

    A ci co mają doświadczenie z wcześniejszych technologii to żyli
    w piwnicy i nie mieli kompletnie dostępu do informacji i wiedzy
    z dziedziny tych nowszych? IT to specyficzna branża, odpuścisz
    sobie na 2 lata i możesz spokojnie zaczynać od początku.

    > Mieli tylko pecha, że firma się pod tyłkiem rozleciała, a na
    > samodoskonalenie środków nie ma,

    Jak pracowali to te środki mieli, prawda? Do zrobienia założenia
    że pracę można stracić, zdolności jasnowidzenia nie potrzeba, bo
    to raczej częste zjawisko. Jak się tym "pechowcom" nie chciało
    jakiejś części posiadanych środków przeznaczyć na zapewnienie
    sobie na wszelki wypadek innych możliwości pracy, to do kogo niby
    teraz pretensje mają? Do siebie mieć.

    > Mam kolegę 50+ , który wpradzie jeszcze pracuje w banku, ale
    > bank się sypie, a jak się rozleci, to kolega leży bo jest dobry,
    > ale też w starzych technologiach.

    Jeszcze się nie rozsypał, dobry moment żeby się zabrać do roboty.

    Kira