PracaGrupypl.praca.dyskusjeto moze byc prawda › Re: to moze byc prawda
  • Data: 2005-10-13 15:19:02
    Temat: Re: to moze byc prawda
    Od: Kira <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek wrote:

    > Mi też zależy, ale zwyczajnie nie mam kasy na szkolenia

    Nie, Marek.

    Jak mi _zależało_ na uczeniu się informatyki, to najpierw po
    kilkanaście godzin siedziałam w firmie znajomego obsługując
    klientów, po to tylko żeby mieć dostęp do jego łącza, potem
    stanełam na głowie i pozbyłam się życia prywatnego prowadząc
    klub internetowy, a jeszcze kawałek później zrezygnowałam z
    ładnych paru rzeczy i zbudowałam razem z moim TŻ lokalną sieć,
    żeby tylko mieć to stałe łącze w domu i możliwość uczenia się
    i testowania różnych rzeczy.

    Jak _zależało_ mi na uczeniu się jak prowadzić firmę, to
    ryzykowałam wszystkim co posiadałam (a czasami także tym,
    czego nie posiadałam :>), poświęcałam od cholery czasu na
    pracę za darmo z różnymi ludźmi po to tylko, żeby móc ich
    obserwować i poznawać całość zabawy w konkretnych sytuacjach.

    Jak mi_zależało_ z kolei bardziej prywatnie na uczeniu się
    astronomii to sprzedałam własną gitarę żeby kupić podstawowy
    teleskopik, siedziałam po nocach przyswajając sobie wiedzę
    i zapisywałam się do wszelkich dostępnych mi kółek astro gdzie
    miałam szansę praktycznie to wszystko poznać; mimo, że zwykle
    zajmowały mi od cholery czasu.

    Jak komuś faktycznie zależy to szuka metody, a nie siedzi na
    dupie i żali się wszystkim naokoło jaki ten Świat jest paskudny
    i wredny i jak to nikt mu pomóc nie chce.

    Wiedza i umiejętności wymagają WYRZECZEŃ. Ty się na nie jak
    sam piszesz nie możesz zdobyć, więc nie opowiadaj że Ci na
    tym zależy.

    Kira