PracaGrupypl.praca.dyskusjetesty psychologiczne › Re: testy psychologiczne
    From: "tj" <5...@n...wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: testy psychologiczne
    Date: Fri, 15 Aug 2003 14:35:25 +0200

    Użytkownik "Agata" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bhidb0$1sr$1@serwer.infinity.net.pl...
    > Odezwała się do mnie dość duża firma, do której składałam aplikacje.
    > Zostałam zaproszona na napisanie testów psychologicznych. Podobno mają one
    > trwać 2 - 2,5 godziny.
    Czesc!
    Kiedys mialem przyjemnosc uczestniczyc w tescie trwajacym ponad 2h. Mozna
    powiedziec, ze byl to ciag testow. Pierwszy z nich trwajacy 45min. byl na
    kojarzenie faktow, nalezalo rozwiazac problemy w fabryce z lakierami. Drugi
    trwajacy rowniez 45min. byl testem na zachowanie w grupie z perspektywy
    zarowno pracownika jak i kierwnika. Ostatni pisemny juz nie pamietam.
    Nastepnie czesc praktyczna na prce w grupie, norma, jakies zadanie i ocena
    przez psycholi ;) w efekcie nie byl to normalny test na inteligencje, ktore
    byly kiedys modne, nie pojawily sie pytania na tzw. prawdomownosc. Jezeli
    moge Ci podpowiedziec to sprawa wazna abys nie starala sie za wszelka cene
    wykonac wszystkich pisemnych zadan, powinnas ukonczyc je w ok 80%. podejdz
    do tematu spokojnie ale nie leniwie. reszta to ubaw po pachy, i jeszcze
    jedno, podobno czsami oceniaja zachowanie poza sala.

    Zycze powodzenia!
    tj