PracaGrupypl.praca.dyskusjetesty na rozmowie kwalifikacyjnej › Re: testy na rozmowie kwalifikacyjnej
  • Data: 2007-09-27 12:20:17
    Temat: Re: testy na rozmowie kwalifikacyjnej
    Od: sweet_dreams <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale ja pytalem o cos innego... nie testy okreslajace poziom wiedzy
    > zawodowej, tylko testy okreslajace w jakim stopniu twoja osobowosc
    > pasuje do poszukiwaneg przez nich profilu pracownika. czyli tak jak
    > pisalem: umiejetnosc pracy pod presja czasu, dokladnosc, umiejetnosc
    > pracy zespolowej, inteligencja itd.

    z mojego do wiadczenia na rozmowach na stanowiska IT:

    umiej tno pracy zespo owej mo na przetestowa w czasie tzw. sesji
    assesment center. polega to m.in. na tym, e grupa osób ma do
    wykonania wspólne zadanie. najcz ciej nie jest wymagana wiedza z
    bran y, liczy si raczej umiej ctno analitycznego my lenia,
    szybkiego generowania nowych pomys ów i przede wszystkim umiej tno
    pracy w grupie.

    co do testów tzw. na inteligencje czy analityczne my lenie to
    pracodawcy maj naprawd ca gam ró nych testów do wykorzystania.
    dla przyk adu kilka testów, które zapad y mi w pami :
    - historyjka obrazkowa - pouk adanie obrazków w odpowiedniej
    kolejno ci;
    - podanie synonimów do bradzo ale to naprawde bardzo adko u ywanych
    s ów;
    - mam podane 2 liczby: druga liczba powstaje po odpowiednim
    przekszta ceniu (dokonaniu operacji matematycznej) pierwszej liczby.
    nast pnie mam podan trzeci liczb , któr musz przekszta ci ,
    zgodnie z przyk adem, aby otrzyma wynik;

    i inne tym podobne.