PracaGrupypl.praca.dyskusjetesty na rozmowie kwalifikacyjnej › Re: testy na rozmowie kwalifikacyjnej
  • Data: 2007-09-27 11:43:08
    Temat: Re: testy na rozmowie kwalifikacyjnej
    Od: tom <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr 'Zenobius' Baranowski napisał(a):

    > Mnie ostatnio przepytywali na okazje bycia programista. I jedyne testy
    > jakie mialem to ze znajomosci jezyka, terminologii, sprawdzenie czy znam
    > angielski [ kawalek dokumentacji po angielsku do przetlumaczenia w locie
    > ].

    Ale ja pytalem o cos innego... nie testy okreslajace poziom wiedzy
    zawodowej, tylko testy okreslajace w jakim stopniu twoja osobowosc
    pasuje do poszukiwaneg przez nich profilu pracownika. czyli tak jak
    pisalem: umiejetnosc pracy pod presja czasu, dokladnosc, umiejetnosc
    pracy zespolowej, inteligencja itd.