PracaGrupypl.praca.dyskusjetelepraca › Re: telepraca
  • Data: 2003-04-02 04:03:03
    Temat: Re: telepraca
    Od: "asmira" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ...obawy, pracodawcy, pracownicy - sorry, powód że telepraca leży
    > i kwiczy to wcale nie wina pracodawców i pracowników tylko rodzin i
    > otoczenia tychże. Przkład: dzisiaj miałem pyskówkę z pewnym członkiem
    > mojej rodziny "że siedze w domu, nie sprzątam... itd.".

    Współczuje.
    My z kolei nie mogliśmy przekonać naszych rodziców. Jeszcze miesiąc temu
    mama przekonywała mnie, jak fajnie być sekretarką burmistrza, bo wychodziły
    z założenia, że praca w domu, to nie praca. Przekonały ich dopiero stany
    konta.
    Ponadto widziały na czym nasza praca polega.

    Faktem jest to, że telepracując bardzo trudno odzielić pracę od domu.
    Zwłaszcza gdy warunki przestrzenne w domu niezbyt na to pozwalają.
    Ale dla mam z małymi dziećmi, jest to świetne rozwiązanie. Mój żuczek jest
    na razie wyłącznie karmiony piersią i nie muszę tego zmieniać.

    Asmira