PracaGrupypl.praca.dyskusjetelepraca › Re: telepraca
  • Data: 2003-04-01 18:17:06
    Temat: Re: telepraca
    Od: "Frogesty Rygel" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 01 Apr 2003 08:05:03 +0200, Yarkuz wrote:

    > Witam serdecznie.
    >
    > Zastanawiam się jak u nas w Polsce wygląda sprawa telepracy. Czy zyskuje ona
    > coraz większą popularność, czy jednak jest pewnien opór, lub obawy przed
    > zatrudnianiem pracowników w ramach telepracy. Bo z jednej strony koszty
    > pracy dużo mniejsze, a z drugiej: jak kontrolować pracę wykonywaną.

    ...obawy, pracodawcy, pracownicy - sorry, powód że telepraca leży
    i kwiczy to wcale nie wina pracodawców i pracowników tylko rodzin i
    otoczenia tychże. Przkład: dzisiaj miałem pyskówkę z pewnym członkiem
    mojej rodziny "że siedze w domu, nie sprzątam... itd.". A jakoś nikt nie
    zwrócił uwagi że na wczoraj miałem do zrobienia projekt i siedze przed
    kompem tyle że mi już uszami wychodzi.
    Niestety dopóki 90% społeczeństwa będzie uważać że praca to pojście do
    biura, odsmrodzenie swoich 8 godzin i powrót, to ci co chccą pracować w
    domu będą mieli przechlapane i się nie będą do tego przyznawać. No bo
    skoro większość twierdzi że jak ktoś siedzi w domu to nic nie robi i leń,
    to jak może być inaczej. Jak to było: ... miliony much nie mogą się mylić.

    Rygel