PracaGrupypl.praca.dyskusjetelemarketing › Re: telemarketing
    From: "Jagna" <j...@k...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: telemarketing
    Date: Sun, 6 Mar 2005 22:30:42 +0100

    Wszystko co napisali moi poprzednicy to prawda.

    Jestem szefem zespołu telemarketerów, którzy podczas rozmowy telefonicznej
    mają zadanie także przyjąć zamówienie. A w grę wchodzi lista ponad 20 000
    artykułów. Więc bardzo ważna jest sprawność podczas wyszukiwania danego
    artykułu. I ewentualna umiejętność podpowiedzi, co mozna polecić w zamian, w
    przypadku kiedy nie znajdujemy tego o co klient pyta. I bardzo ważne jest
    żeby nie było CISZY w sytuacji kiedy nie mozemy sobie poradzić ze
    znalezieniem danego artykułu.... moi ludzie wtedy opowiadają klientowi co
    robią, że wyszukują tak, albo tak, że posłużą się filtrem... itd
    itd...wciągają klienta w poszukiwania, i bardzo fajnie to działa - klient
    jest dopieszczony, wie że robimy dla niego wszystko co w naszej mocy, a w
    sytuacji kiedy rzeczywiście nie mamy tego czego poszukuje jest bardziej
    otwarty na nasze propozycje.