PracaGrupypl.praca.dyskusje › tele 2

  • 1. Data: 2004-05-09 08:28:31
    Temat: tele 2
    Od: "szej al -alkcza" <p...@w...com>

    witam. ktoś to dystrybuował? jak się pracuje? jest to solidna firma czy
    jakieś takie niepewne. mozna sprzedać to rodzinie czy raczej nie bardzo?

  • 2. Data: 2004-05-09 09:03:10
    Temat: Re: tele 2
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    generalnie : sprzedajesz usługi. Nie inkasujesz od klientów pieniędzy,
    chodzi tylko o to żeby klient podpisał umowę. Jako przedstawiciel zarabiasz
    właśnie za to.
    Komu możesz proponować usługę? każdemu, kto posiada telefon stacjonarny
    telekomunikacji. I nie jest istotne, czy będzie to ciocia, wujek, kochanka,
    szefowa, lekarz w przychodni czy kolejno odwiedzany mieszkaniec jakiegoś
    bloku czy domku, albo też właściciel jakiejś firmy.

    Jak się pracuje? zależy tylko od ciebie, bo to ty pracujesz i to w tzw.
    terenie.

    W każdym bądź razie tele2 raczej nie zatrudnia bezpośrednio swoich
    przedstawicieli, tylko ma podpisane umowy z firmami - przedstawicielami
    które to z kolei zatrudniaja konsultantów
    pzdr
    gromax

  • 3. Data: 2004-05-09 09:51:41
    Od: "LuK" <f...@N...pl>

    > generalnie : sprzedajesz usługi. Nie inkasujesz od klientów pieniędzy,
    > chodzi tylko o to żeby klient podpisał umowę. Jako przedstawiciel
    zarabiasz
    > właśnie za to.

    i ile placa od osoby?

  • 4. Data: 2004-05-09 12:07:18
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    różnie. jakiś rok temu, jak tele2 ruszało miałem 10 zł od klienta
    indywidualnego, 20 zł od firmy

  • 5. Data: 2004-05-09 14:23:14
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <kw1618@[SPAMWSTAWKA].interia.pl>

    Użytkownik "szej al -alkcza" <p...@w...com> napisał w wiadomości
    > witam. ktoś to dystrybuował? jak się pracuje? jest to solidna firma czy
    > jakieś takie niepewne. mozna sprzedać to rodzinie czy raczej nie bardzo?

    Można sprzedać komu chcesz.
    My w robocie korzystamy z 1061 i niestety jakośc usług jest oceniając w
    skali szkolnej: DOBRA
    Mamy alternatywnie podpisane umowy z 1055.
    5% połączeń, które chcemy wykonać nie wychodzi z 1061, musimy jkoszystać z
    1055, nie wiem czy to zachęcający wskaźnik

  • 6. Data: 2004-05-10 09:40:19
    Od: Maxim <m...@p...net>

    Użytkownik gromax napisał:
    > różnie. jakiś rok temu, jak tele2 ruszało miałem 10 zł od klienta
    > indywidualnego, 20 zł od firmy
    >
    > Użytkownik "LuK" <f...@N...pl> napisał w wiadomości

    wiec probowalem tego ale to nie dla mnie pozatym wiemy jacy sa ludzie w
    polsce jakzobacza goscia przed drzwiami... akwizytor naciagacz itd.
    za umowe indywidualna masz 25 (jezeli wykonasz limit na 2 tyg czyli 26
    umow) tak samo jest w biznesowej z tym ze masz 45zl od umowy ale odlicz
    o tego jeszcze podatek i jakies zlotowki na kauce ktora bedziesz musial
    zaplacic w razie jakby klijent sie rozmyslal albo jak mu na wciskasz o
    jakichs nie istniejacych promocjach a jezeli wszystko bedzie ok to kase
    z kacju ci oddadza to chyba tyle... pozdrawiam