PracaGrupypl.praca.dyskusje › "salonik" jakiegos operatora.

  • 1. Data: 2004-05-08 13:57:42
    Temat: "salonik" jakiegos operatora.
    Od: slimak <s...@U...pl>

    Witam!
    Interesuje mnie zalozenie jakiegos saloniku ktoregos z naszych pl
    operatorow gsm - no moze salonik to za duzo powiedziane ale powiedzmy
    bylbym to maly sklepik firmowy gdzie bylby sprzedawane aktywacja,
    zdrapki itp itd powiedzcie mi jak wygladaja formalnosci z operatorem?
    Dlugo sie czeka na pozwolenia? Rozumiem ze jesli chodzi o pieniazki z
    tego do dostaje prowizje od sprzedazy?
    Czy operatorzy maja jakies przeciwskazania gdybym chcial otworzyc w tym
    samym lokalu komis gsm?

    Z gory dziekuje za ospowiedzi.

  • 2. Data: 2004-05-08 14:18:32
    Temat: Re: "salonik" jakiegos operatora.
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Uzytkownik "slimak" <s...@U...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > tego do dostaje prowizje od sprzedazy?
    > Czy operatorzy maja jakies przeciwskazania gdybym chcial otworzyc w tym

    Zobacz na pl.biznes - tam uporczywie jeden gosc szuka chetnych - brakuje mu
    w paru miastach.
    A i jak sie zapytasz, to beda ludzie zorientowani w temacie.

    ---

  • 3. Data: 2004-05-08 16:04:44
    Od: Kratylos <k...@b...tego.civ.org.pl>

    Sat, 8 May 2004 16:18:32 +0200, na pl.praca.dyskusje, krzysztofsf
    napisał(a):

> [...]
    > w paru miastach.
    > A i jak sie zapytasz, to beda ludzie zorientowani w temacie.

    zadzwon do danego opa uzyskasz informacjie jake wymagania powiniennes
    spelnic aby zostac autoryzowanym przedstawicielem

  • 4. Data: 2004-05-08 18:58:20
    Od: slimak <s...@U...pl>

    ok dzieki za odpowiedzi - zapytam jeszcze na "biznes"