PracaGrupypl.praca.dyskusje › tanie uslugi internetowe

  • 1. Data: 2006-03-25 21:53:50
    Temat: tanie uslugi internetowe
    Od: "Nemis" <n...@v...pl>

    Witam

    Oferuje profesjonalne usługi w programowaniu i graficę. PHP, Mysql, Delphi i
    inne.
    Wykonujemy strony internetowe, sklepy, programy dla firm itp, itd.

    Do czego zmierzam? Czy zastanawialiście się już państwo jak bardzo ważna
    jest
    dziś potęgą internetu?

    Czytacie państwo ten post i zastanawiacie się o co chodzi.
    Moj grupa, która nazywa się Devel (w krótce firma, na razie pod skrzydłami
    uczelni wyższych), ma szerokie możliwości pomocy firmom i ludziom fizycznym
    realizacji swoich świetnych pomysłów w internecie.
    Proszę starać się nie myśleć jak wielce podnosi prestiż dobra strona
    internetowa.

    Wiem że konkurencja jest bardzo duża, ale skoro już trafiłeś tutaj, może
    zainteresujesz się współpracą z nami? Wiem że ciężko jest z teraz pieniędzmi
    i rozumiem
    że zdajesz sobie sprawę że ważny jest rozwój firmy. Usługi internetowe
    oraz pisanie oprogramowania dla firmy pozwala przyśpieszyć jej działanie,
    podnieść jej rangę, wyjść do szerszej rzeszy klientów.

    Czujesz już jak rośnie Twoje zainteresowanie posiadaniem własnej wizytówki
    w internecie, otwarcie własnej strony o twojej ulubionej tematyce,
    posiadania
    w firmie programu specjalnie dla Ciebie napisanego?

    Ale poczekaj. Chcę żebyś na prawdę był pewien o czym mówie, i żebyś chciał
    tego co możmy dla Ciebie zrobić bardzo mocno. Jesteś osobą inteligentną
    i wiesz co jest dla Ciebie najlepsze. Wiele firm nie wyobraża sobie
    działania
    bez dobrego wejścia w internet i w komputery.

    Mam Ci jeszcze kilka rzeczy do powiedzenia. Bardzo się cieszę że
    zainteresowałeś

  • 2. Data: 2006-03-25 22:09:07
    Temat: Re: tanie uslugi internetowe
    Od: "sheerer" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Nemis" <n...@v...pl> napisał w wiadomości
    (...)

    O boże. Dawno nie widziałem czegoś tak żałosnego. Wyrazy współczucia.

  • 3. Data: 2006-03-26 00:33:38
    Od: "Marek" <m...@m...com>

> [...]

    > fizycznym
    > realizacji swoich świetnych pomysłów w internecie.

    Ludziom fizycznym? ROTFL. To jakas prowokacja?

  • 4. Data: 2006-03-26 01:22:17
    Od: "Halinka" <s...@b...pl>

    Użytkownik "Nemis" <n...@v...pl> napisał w wiadomości
    [...]
    > Do czego zmierzam? Czy zastanawialiście się już państwo jak bardzo ważna
    > jest dziś potęgą internetu?

    Już widzę "kup Pan raport" :)

    > Czytacie państwo ten post i zastanawiacie się o co chodzi.

    No właśnie, o co chodzi w tym bełkocie? Chyba jednak nie o raport...

    > Moj grupa, która nazywa się Devel (w krótce firma, na razie pod skrzydłami
    > uczelni wyższych),

    A która to uczelnia wzięła pod swoje skrzydła przedsięwzięcie, którę będzie " w
    krótce" firmą?

    > ma szerokie możliwości pomocy firmom i ludziom fizycznym

    Jak szerokie? Moja firma potrzebuje co najmniej ze 4 metry. Sobie pomóżcie
    najpierw..

    > realizacji swoich świetnych pomysłów w internecie.
    > Proszę starać się nie myśleć jak wielce podnosi prestiż dobra strona
    > internetowa.

    Jak wielce? Bo mam super stronę i nawet tramwajarz teraz mi się pierwszy kłania

    > Wiem że konkurencja jest bardzo duża, ale skoro już trafiłeś tutaj, może
    > zainteresujesz się współpracą z nami? Wiem że ciężko jest z teraz pieniędzmi

    Panie, kup Pan garnki Zeptera, a możesz Pan zapłacić za nie w ratach. Zepter wie
    jak ciężko z pieniędzmi

> [...]
    > oraz pisanie oprogramowania dla firmy pozwala przyśpieszyć jej działanie,
    > podnieść jej rangę, wyjść do szerszej rzeszy klientów.

    Tak, mam super stronę i firma działa dużo szybciej, niż wtedy, gdy strona była
    byle jaka. Pracownicy się szybciej ruszają, wóżki widłowe szybciej jeżdżą mi po
    hali, a klienci szybciej robią przelewy. Wszystko dlatego, że mam super stronę i
    oprogramowanie

> [...]
    > posiadania
    > w firmie programu specjalnie dla Ciebie napisanego?

    Czyli co, może w nagłówku faktury być moje zdjęcie z choinką ? I żeby się
    jeszcze drukowało na papierze? A choinka zielona wyjdzie?

    > Ale poczekaj. Chcę żebyś na prawdę był pewien o czym mówie, i żebyś chciał
    > tego co możmy dla Ciebie zrobić bardzo mocno.

    Bardzo mocno chcę, żebyście dla mnie to zrobili, Bardzo bardzo..

    > Jesteś osobą inteligentną
    > i wiesz co jest dla Ciebie najlepsze.

    Oczywiście, gotowana pierś z kurczaka i ryż na sypko

    > Wiele firm nie wyobraża sobie
    > działania
    > bez dobrego wejścia w internet i w komputery.

    Nie mam dobrego wejścia w internet, ani nawet komputer. Za gruba jestem, ale
    myszy czasami wchodzą w komputer. Mówisz o firmach z dziedziny, dezynsekcji,
    deratyzacji i podobnych? No oni to dopiero mają wejścia. Ale nie! Do mojego
    komputera ich nie dopuszczę

    > Mam Ci jeszcze kilka rzeczy do powiedzenia. Bardzo się cieszę że
    > zainteresowałeś

    O dziękuję, to ja się bardzo cieszę...

    Ps.
    Dawno takiego bełkotu przedszkolaka nie czytałem. Toż to "..aż w łocy scypie"..

    Hlnk

  • 5. Data: 2006-03-26 07:06:10
    Od: Tomasz Motyliński <m...@w...pl>

    Ja rozumiem, że reklama dźwignią handlu, ale taki post na tej grupie to już
    przegięcie.

    --
    Tomasz Motyliński

  • 6. Data: 2006-03-26 10:32:43
    Od: "mw" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Tomasz Motyliński" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Ja rozumiem, że reklama dźwignią handlu, ale taki post na tej grupie to
    > już
    > przegięcie.
    Spox - jest sie z czego posmiac.. :)

    mw.

  • 7. Data: 2006-03-26 17:45:23
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    A MNIE SIEM PODOBA TE TYKST

    > Ale poczekaj. Chcę żebyś na prawdę był pewien o czym mówie, i żebyś chciał
    > tego co możmy dla Ciebie zrobić bardzo mocno. Jesteś osobą inteligentną
    > i wiesz co jest dla Ciebie najlepsze.

    Z tym mam właśnie problem ...... nie wiem czy jestem yntelygętny a może
    inteligentny inaczej .. a już napoewno nie wiem .. co jest dla mnie
    najlepsze ..... patrząc na teściową ... to z prawdopodobieństwem
    graniczącym z pewnością mógłbym powiedzieć, że nie wiem ....

    > Mam Ci jeszcze kilka rzeczy do powiedzenia. Bardzo się cieszę że
    > zainteresowałeś

    Właśnie na te rzeczy czekam z niecierpliwością
    i też się cieszę

    pozdrawiam
    fart

  • 8. Data: 2006-03-26 23:23:49
    Od: "Stefan" <s...@b...wp.pl>

    Użytkownik "Nemis" <n...@v...pl> napisał w wiadomości

    graficę ? jak bardzo ważna jest dziś potęgą internetu? w krótce ? żebyś
    chciał
    tego co możmy dla Ciebie zrobić bardzo mocno?

    Człowieku, mam nadzieję, że nie jesteś Polakiem tylko jakimś nieudolnym
    studentem z zagranicy. Bo w innym wypadku to nie powinieneś był nawet
    ukończyć podstawówki.

    Albo niezła prowokacja albo ...

  • 9. Data: 2006-03-27 12:00:09
    Od: Tomasz Motyliński <m...@w...pl>

    mw in <e05qkj$snu$1@news.onet.pl> wrote:

    > Spox - jest sie z czego posmiac.. :)

    Ja tu widze powód do rozpaczy a nie śmiechu :)

    --
    Tomasz Motyliński