PracaGrupypl.praca.dyskusjetanie uslugi internetowe › tanie uslugi internetowe
    From: "Nemis" <n...@v...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: tanie uslugi internetowe
    Date: Sat, 25 Mar 2006 22:53:50 +0100

    Witam

    Oferuje profesjonalne usługi w programowaniu i graficę. PHP, Mysql, Delphi i
    inne.
    Wykonujemy strony internetowe, sklepy, programy dla firm itp, itd.

    Do czego zmierzam? Czy zastanawialiście się już państwo jak bardzo ważna
    jest
    dziś potęgą internetu?

    Czytacie państwo ten post i zastanawiacie się o co chodzi.
    Moj grupa, która nazywa się Devel (w krótce firma, na razie pod skrzydłami
    uczelni wyższych), ma szerokie możliwości pomocy firmom i ludziom fizycznym
    realizacji swoich świetnych pomysłów w internecie.
    Proszę starać się nie myśleć jak wielce podnosi prestiż dobra strona
    internetowa.

    Wiem że konkurencja jest bardzo duża, ale skoro już trafiłeś tutaj, może
    zainteresujesz się współpracą z nami? Wiem że ciężko jest z teraz pieniędzmi
    i rozumiem
    że zdajesz sobie sprawę że ważny jest rozwój firmy. Usługi internetowe
    oraz pisanie oprogramowania dla firmy pozwala przyśpieszyć jej działanie,
    podnieść jej rangę, wyjść do szerszej rzeszy klientów.

    Czujesz już jak rośnie Twoje zainteresowanie posiadaniem własnej wizytówki
    w internecie, otwarcie własnej strony o twojej ulubionej tematyce,
    posiadania
    w firmie programu specjalnie dla Ciebie napisanego?

    Ale poczekaj. Chcę żebyś na prawdę był pewien o czym mówie, i żebyś chciał
    tego co możmy dla Ciebie zrobić bardzo mocno. Jesteś osobą inteligentną
    i wiesz co jest dla Ciebie najlepsze. Wiele firm nie wyobraża sobie
    działania
    bez dobrego wejścia w internet i w komputery.

    Mam Ci jeszcze kilka rzeczy do powiedzenia. Bardzo się cieszę że
    zainteresowałeś