PracaGrupypl.praca.dyskusjetanie uslugi internetowe › Re: tanie uslugi internetowe
    From: "Halinka" <s...@b...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: tanie uslugi internetowe
    Date: Sun, 26 Mar 2006 03:22:17 +0200

    Użytkownik "Nemis" <n...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:e04eah$jki$1@nemesis.news.tpi.pl...
    [...]
    > Do czego zmierzam? Czy zastanawialiście się już państwo jak bardzo ważna
    > jest dziś potęgą internetu?

    Już widzę "kup Pan raport" :)

    > Czytacie państwo ten post i zastanawiacie się o co chodzi.

    No właśnie, o co chodzi w tym bełkocie? Chyba jednak nie o raport...

    > Moj grupa, która nazywa się Devel (w krótce firma, na razie pod skrzydłami
    > uczelni wyższych),

    A która to uczelnia wzięła pod swoje skrzydła przedsięwzięcie, którę będzie " w
    krótce" firmą?

    > ma szerokie możliwości pomocy firmom i ludziom fizycznym

    Jak szerokie? Moja firma potrzebuje co najmniej ze 4 metry. Sobie pomóżcie
    najpierw..

    > realizacji swoich świetnych pomysłów w internecie.
    > Proszę starać się nie myśleć jak wielce podnosi prestiż dobra strona
    > internetowa.

    Jak wielce? Bo mam super stronę i nawet tramwajarz teraz mi się pierwszy kłania

    > Wiem że konkurencja jest bardzo duża, ale skoro już trafiłeś tutaj, może
    > zainteresujesz się współpracą z nami? Wiem że ciężko jest z teraz pieniędzmi

    Panie, kup Pan garnki Zeptera, a możesz Pan zapłacić za nie w ratach. Zepter wie
    jak ciężko z pieniędzmi

    > i rozumiem
    > że zdajesz sobie sprawę że ważny jest rozwój firmy. Usługi internetowe
    > oraz pisanie oprogramowania dla firmy pozwala przyśpieszyć jej działanie,
    > podnieść jej rangę, wyjść do szerszej rzeszy klientów.

    Tak, mam super stronę i firma działa dużo szybciej, niż wtedy, gdy strona była
    byle jaka. Pracownicy się szybciej ruszają, wóżki widłowe szybciej jeżdżą mi po
    hali, a klienci szybciej robią przelewy. Wszystko dlatego, że mam super stronę i
    oprogramowanie

    > Czujesz już jak rośnie Twoje zainteresowanie posiadaniem własnej wizytówki
    > w internecie, otwarcie własnej strony o twojej ulubionej tematyce,
    > posiadania
    > w firmie programu specjalnie dla Ciebie napisanego?

    Czyli co, może w nagłówku faktury być moje zdjęcie z choinką ? I żeby się
    jeszcze drukowało na papierze? A choinka zielona wyjdzie?

    > Ale poczekaj. Chcę żebyś na prawdę był pewien o czym mówie, i żebyś chciał
    > tego co możmy dla Ciebie zrobić bardzo mocno.

    Bardzo mocno chcę, żebyście dla mnie to zrobili, Bardzo bardzo..

    > Jesteś osobą inteligentną
    > i wiesz co jest dla Ciebie najlepsze.

    Oczywiście, gotowana pierś z kurczaka i ryż na sypko

    > Wiele firm nie wyobraża sobie
    > działania
    > bez dobrego wejścia w internet i w komputery.

    Nie mam dobrego wejścia w internet, ani nawet komputer. Za gruba jestem, ale
    myszy czasami wchodzą w komputer. Mówisz o firmach z dziedziny, dezynsekcji,
    deratyzacji i podobnych? No oni to dopiero mają wejścia. Ale nie! Do mojego
    komputera ich nie dopuszczę

    > Mam Ci jeszcze kilka rzeczy do powiedzenia. Bardzo się cieszę że
    > zainteresowałeś

    O dziękuję, to ja się bardzo cieszę...

    Ps.
    Dawno takiego bełkotu przedszkolaka nie czytałem. Toż to "..aż w łocy scypie"..

    Hlnk